مرجع خبری پرسپولیس : گزینه‌ اصلی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ یازدهم گفت: برنامه‌ام را امروز به باشگاه پرسپولیس ارائه کردم و منتظر پاسخ مسئولان این باشگاه هستم.

 

حمید استیلی عصر چهارشنبه با بیان اینکه برنامه کلی‌اش را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است، گفت: روز سه‌شنبه مسئولان باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به بنده خواستار ارائه برنامه‌هایم برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه شدند که بنده نیز صبح روز چهارشنبه برنامه‌ام را به صورت مکتوب ارائه کردم.

سرمربی سابق شاهین خاطرنشان کرد: محور برنامه‌هایم در مورد شرایط کلی، اردوهای آماده سازی، کادر فنی و بازیکنان است و قرار شد در صورت توافق نهایی برنامه‌های جزیی را به باشگاه ارائه کنم.

وي در خصوص مبلغ پيشنهادي اش براي حضور در تيم پرسپوليس ادامه داد: در برنامه هاي خود به هيچ عنوان در خصوص مبلغ قرارداد صحبت نكرده ام و اين موضوع را برعهده باشگاه گذاشتم.

گزينه سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص كادرفني خود در صورت انتخاب به عنوان سرمربي گفت: در برنامه خود هيچ نامي از نفرات مد نظر نبرده ام اما به تعداد نفراتي كه براي همكاري نياز دارم، اشاره كرده ام.

 

حمید استیلی در پاسخ به طرح این موضوع  که “از شما به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس نام برده می شود”، گفت: چند سال است که از بنده به عنوان گزینه اصلی نام برده می شود. امسال هم برنامه‌ام را داده‌ام و منتظر پاسخ نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس هستم.

 

وي در خصوص اينكه آيا از حشمت مهاجراني به عنوان مدير فني در كنار خود استفاده خواهد كرد تصريح كرد: در صورتي كه مهاجراني اين افتخار را بدهد به طور حتم از وجود او استفاده خواهم كرد.

وي در خصوص اينكه علي دايي نيز در ميان گزينه ها قرار دارد و برنامه هاي خود را به باشگاه ارايه داده است، اظهار داشت: به هر حال ايشان هم از گزينه هاي باشگاه هستند و اميدوارم هر يك از 4 گزينه ديگر باشگاه كه از دوستان خوب من نيز هستند به عنوان سرمربي انتخاب شدند در كار خود موفق باشند و براي پرسپوليس افتخار آفريني كنند.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم هر چه خیر و صلاح است پیش بیاید. تصمیم نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس است و امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف مربیگری این تیم مشخص شود تا در فصل نقل و انتقالات بتواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)