مرجع خبری پرسپولیس : گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم مانند همه پرسپولیسی‌ها دوست دارم به این تیم بازگردم و سرمربی تیم محبوبم شوم.

 

حمید درخشان ضمن بیان این مطلب افزود: برنامه کلی‌ام را برای هدایت تیم پرسپولیس صبح امروز چهارشنبه به مدیران این باشگاه ارائه کردم.

 

وی در ادامه افزود: در این برنامه چیز خاصی وجود ندارد. روال عادی آماده‌سازی یک تیم و نکاتی که یک مجموعه برای موفقیت باید مدنظر قرار دهد در این برنامه گنجانده شده است.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در برنامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس ارائه کردم، شرایط سخت و فوق العاده‌‎ای وجود ندارد. یک برنامه که تیم مدعی قهرمانی باید آن را طی کند.

“اینکه برنامه‌ام پذیرفته می شود یا نه دست مدیران پرسپولیس است”، درخشان با بیان این جمله افزود: هر پرسپولیسی دوست دارد به خانه‌اش بازگردد و به موفقیت تیم محبوبش کمک کند. ما پرسپولیس را خانه خود می دانیم و هر وقت در این تیم باشیم برای موفقیت آن تلاش کرده و هر وقت نباشیم برای تیم محبوب مان آرزوی موفقیت می کنیم.

درخشان در پاسخ به این پرسش که “آیا ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس نیاز به تقویت و ترمیم دارد؟”، گفت: این سئوال را الان نمی توانم پاسخ دهم. هر زمان که مسئولیت تیم به من سپرده شد می توانم در این رابطه اظهارنظر کنم.

وی در خاتمه پیرامون شرایط همکاریش با باشگاه شهرداری تبریز گفت: من شرایطم را با باشگاه شهرداری مطرح کرده‌ام و منتظر پاسخ نهایی از سوی مسئولان این باشگاه هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)