پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه‌ها مبالغی را در قرارداد‌ها می‌نویسند تا بگویند قانون سقف بودجه را رعایت کرده‌اند.

بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه پرسپولیس تا اینجا عملکرد خوبی داشته، اظهار داشت: مهمترین وظیفه مدیریت باشگاه در فصل پیش‌رو این بود که باید کادرفنی را حفظ می‌کرد، چون یحیی گل‌محمدی در طول ۵ سال قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر شده است. او توانایی فنی خودش را نشان داد و شاید بعد از رفتن برانکو، نتایجش زیر سایه برانکو بود، اما توانست یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

وی ادامه داد: گل‌محمدی با وجود مشکلات مالی و حواشی پیرامون پرسپولیس خیلی باهوش عمل کرد و فصل قبل سه جام قهرمانی را به دست آورد. او کارش را بلد است و این فصل هم سعی دارد نقاط ضعف تیمش را پوشش بدهد. امیدوارم مدیریت باشگاه هم خواسته‌های گل‌محمدی را برآورده کند تا تیم فوتبال پرسپولیس با تمرکز و آرامش باز هم این فصل با قهرمانی‌هایش دل هواداران را شاد کند.

*باشگاه‌ها مبالغی را در قرارداد‌ها می‌نویسند تا بگویند سقف بودجه را رعایت کرده‌اند

وی در مورد عدم جذب یک فورواد تمام کننده برای خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: به طور حتم جذب یک مهاجم ششدانگ برای یک تیم خیلی مهم است تا زحمات سایر نفرات به ثمر بنشیند. چون تمام بازیکنان برای رساندن توپ به محوطه حریف تلاش می‌کنند و اگر فوروارد تمام کننده نباشد به طور حتم در طول جریان بازی تیم ضربه خواهد خورد. مدیریت باید منابع مالی‌اش را تامین کند تا بتوانند یک مهاجم خوب تمام کننده و ششدانگ جذب کند.

کارشناس فوتبال در خصوص قرارداد‌های صوری بازیکنان با باشگاه‌ها تاکید کرد: در فوتبال ایران متاسفانه سیستم مدیریتی باشگاه‌ها به گونه‌ای است که هیچ چیز واقعیت ندارد و این یک ضعف بزرگ است. بدون شک قرارداد‌های مالی بازیکنان با باشگاه هم دروغ است و مبالغی را در قرارداد‌ها می‌نویسند تا بگویند قانون سقف بودجه باشگاه‌ها را رعایت کرده‌اند. دلالان با یک قرارداد فیک و بازارگرمی برای حضور بیرانوند در استقلال، بازار نقل و انتقالات را به سود خودشان تغییر دادند. حتی اگر قرارداد بازیکنی ۴۰ میلیارد تومان باشد، بیشتر از ۱۵ میلیارد به آن بازیکن نمی‌رسد و این پول بین کلی دلال تقسیم می‌شود. چون سیستم مدیریتی باشگاه‌ها بیمار است و قدرتی ندارد تا بتواند جلوی این فساد را بگیرد.

*برخی‌ها مخالف ورود VAR به لیگ برتر هستند

پیشکسوت فوتبال درباره عدم استفاده VAR در لیگ برتر تصریح کرد: متاسفانه نمی‌خواهند تمام مسائل فوتبال ایران به صورت شفاف در اختیار مردم گذاشته شود و برخی‌ها نیز مخالف ورود VAR به لیگ برتر هستند تا بتوانند کار‌های پشت پرده خودشان را انجام بدهند. اگر مدیریت سالم در فوتبال ایران حکمفرما بود خیلی زودتر سیستم کمک داور ویدئویی در لیگ برتر استفاده می‌شد. چون با یک سوت می‌توانند تمام نتایج را جابجا کنند، پس به نفعشان است VAR به فوتبال ایران وارد نشود تا افراد فاسد به کار‌های خود ادامه دهند.

*درویش باید دنبال تامین منابع مالی بیشتر برای موفقیت پرسپولیس در آسیا باشد

طاهرزاده در پایان در مورد اینکه پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی به دست آورد، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پرسپولیس یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و بر همین اساس رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه که توانست سال قبل سه جام قهرمانی را در مسابقات داخلی بگیرد، باید به دنبال تامین منابع مالی بیشتر برای موفقیت این تیم در آسیا باشد. هر چقدر منابع مالی پرسپولیس بیشتر باشد درصد موفقیت تیم در آسیا بیشتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)