رسانه آلبانی از علاقه مندی باشگاه پرسپولیس به مهاجم تیم ملی این کشور خبر داد.

سایت آلبانیایی shqiptarja مدعی شد باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به جذب سوکول سیکالشی مهاجم 33 ساله تیم ملی این کشور است و نوشت: « این مهاجم ملی پوش فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم الخلیج عربستان بازی کرد و با پایان قراردادش جدا شد. پرسپولیس قهرمان لیگ ایران علاقه مند به جذب سیکالشی است. این بازیکن در لیگ عربستان 29 بازی انجام داد و 10 گل به ثمر رساند.

سایت آلبانیایی ادامه داد: این مهاجم آلبانیایی که سابقه 53 بازی برای تیم ملی این کشور و 12 گل ملی را دارد، یک فصل دیگر با تیم قونیه اسپور ترکیه قرارداد داشته و سابقه عضویت در تیم‌های باشاک‌شهیر و عثمانلی اسپور ترکیه را نیز در کارنامه دارد.

این سایت افزود: این مهاجم از سال 2020 در تیم قونیه اسپور ترکیه حضور دارد. او دو فصل خوب برای این تیم داشت و فصل گذشته را به صورت قرضی در عربستان بازی کرد. در حال حاضر در سن 33 سالگی با توجه به اینکه قراردادش با این تیم ترکیه‌ای تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد به دنبال قراردادهای مطلوب جدید در آستانه پایان دوران فوتبال خود است.»

این خبر را منابع سایت آلبانیایی اعلام کرده اند و از سوی منابع ایرانی تایید نشده است و گفته می شود این بازیکن در لیست گل محمدی قرار ندارد و مدنظر باشگاه نبوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)