مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با رد شایعات مطرح شده در خصوص حضور ابراهیم‌زاده در پرسپولیس و سایر تیم‌های لیگ برتری گفت: این مربی با قدرت کارش را در تیم ذوب آهن ادامه خواهد داد.

 

اصغر دلیلی در پاسخ به این سئوال که “آیا ابراهیم زاده به پرسپولیس برنامه داده است؟”، ضمن بیان مطلب فوق افزود: ما وارد این بازی‌ها نمی شویم. این صحبت‌ها را بعضی‌ها مطرح می کنند که برنامه و منظور خودشان را دارند و ما هم از آنها سردرنمی آوریم. تاکید می کنم ابراهیم زاده از فردا شنبه کارش را در ذوب آهن آغاز خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: با حضور ابراهیم زاده و یورگن گده تمرینات تیم با قدرت از فردا آغاز می شود تا بتوانیم به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهیم و نتایج شایسته‌ای را در مسابقات فصل آینده به دست آوریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد جدایی مجید صالح از این تیم اظهار داشت: جا دارد از تمامی زحمات صالح تشکر کنم. وی مردی بود که از نظر فنی فوتبال و اخلاقی در سطح بسیار بالایی قرار داشت و صمیمانه به خاطر زحماتی که در این سه سال برای تیم ذوب آهن کشید از وی تقدیر کرده و آرزو کنم در مجموعه سایپا به موفقیت‌هایی که لیاقتش را دارد، دست یابد.

 

 

وی در مورد جدایی خلعتبری از تیم ذوب آهن و حضورش در تیم الغرافه قطر تاکید کرد: من هنوز صحبتی با این بازیکن نکرده‌ام و فردا با او صحبت خواهم کرد. اگر خلعتبری قطعا به تیم الغرافه پیوسته، برایش دعا کرده و آرزو می کنم موفق باشد. زیرا وی چند سال خوب را هم خودش در تیم ذوب آهن تجربه کرد و هم برای ما بازیکن مفیدی بود. این بازیکن جزو با غیرت‌ترین فوتبالیست‌های ایران است و هر جا هست امیدوارم که با موفقیت به فوتبالش ادامه دهد.

 

دلیلی با بیان اینکه ذوب آهن امسال کمترین تغییر را نسبت به تیم‌های لیگ برتری خواهد داشت، افزود: بالای 95 درصد از اسکت تیم را حفظ کردیم و با نفراتی که برای تقویت تیم مدنظر ابراهیم‌زاده بودند، صددرصد به توافق رسیدم. تا چند روز آینده نیز نام این بازیکنان را اعلام خواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد: در روزهایی که همه درگیر پرداختن به حواشی تیم ذوب آهن بودند ما نهایت استفاده را از این موضوع کردیم و بهترین تیم را بستیم. این حواشی تمام می شود و ما باید تیمی که آرزوی هواداران است را ببندیم که در این راه هم موفق بوده‌ایم.

 

وی در پایان گفت: با صراحت می گویم ذوب آهن بهترین عملکرد را در بین تیم‌های لیگ برتری را از نظر کادر فنی و جذب بازیکن داشته و امیدوارم حضور مقتدرانه‌ای در مسابقات فصل آینده داخلی و خارجی داشته باشیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)