مرجع خبری پرسپولیس : بدنساز تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌خواهم به پيشكسوتم بي‌احترامي كنم اما متأسفانه برخي آقايان حرمت خود را نگه نمي‌دارند.

 

محمدرضا مولايي در پي مصاحبه پرويز كماسي كه به بدنسازي قرمزپوشان در فصل جاري انتقادهايي داشت گفت: خوشبختانه در دو سالي كه در پرسپوليس بودم موفق شدم در كنار كادرفني دو جام كسب كنم و اين نشانگر آن است كه پرسپوليس از لحاظ بدني مشكلي نداشته است. من، كماسي رابه عنوان يك پيشكسوت قبول دارم اما متأسفانه برخي از پيشكسوتان حرمت خود را نگه نمي‌دارند.

 

وي ادامه داد: آقاي كماسي! شما در سالي كه در پرسپوليس بوديد و ستاره‌هاي بسيار خوبي هم داشتيد چرا به نتيجه نرسيديد و يا چرا چند مدت است بيكار هستيد؟ آيا تا به حال به اين سؤال فكر كرده‌ايد؟

 

مولايي تأكيد كرد: دو سال بود احترام آقاي كماسي را نگه داشتم و هيچ وقت در جواب انتقادهايشان حرفي نزدم چون هر فردي كه به عنوان سرمربي با او كار كردم از كارم راضي بود اما نمي‌دانم برخي‌ها به دنبال چه منافعي هستند كه در اين شرايط انتقادهاي بيهوده‌اي مي‌كنند. ما در جام حذفي مقابل سپاهان 120 دقيقه فوتبال بازي كرديم و پس از سه روز راهي خوزستان شديم و در ‌آن شرايط سخت كم نياورديم.

 

وي خاطرنشان كرد: در بازي پاياني نيز مقابل ملوان بسيار خوب بوديم و بخشي از اين موفقيت پرسپوليس به خاطر بدنسازي‌هاي خوبي بود كه با توجه به مشورتي كه با دايي كردم انجام دادم. بهتر است برخي آقايان اگر نياز به كار دارند طوري ديگر وارد گود شوند و به مسائل بي‌ربط رجوع نكنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)