مرجع خبری پرسپولیس : دو دروازه بان پرسپولیس در انتظار مشخص شدن سرمربی جدید این تیم هستند تا تکلیف خود برای ماندن یا ترک پرسپولیس را بدانند. در این شرایط صحبت از حضور مهدی رحمتی هم است. گرچه رحمان احمدی مشکلی با این موضوع ندارد.

 

وضعیتت برای فصل آینده چه شد؟

فعلا که چیزی مشخص نیست ونمی دانم برای فصل آینده چه کار باید بکنم اما اگر تا چند روز دیگر وضعیتم مشخص نشود پیشنهادات دیگر را بررسی می کنم.

 

از فصلی که گذشت راضی بودی؟

خدا را شکر خیلی راضی بودم نسبت به فصل گذشته فصل بسیار خوبی را سپری کردم حتی به صراحت می گویم که از لحاظ کیفی هم فوتبالم بهتر شده. در سپاهان فوتبالم داشت نابود می شد خدا را شکر امسال به خیر و خوشی تمام شد. 

 

 بر عکس معمارزاده تو با حقیقی به مشکل نخوردی؟

من دروازه بان جوانی نیستم که اسیر مسایل حاشیه ای شوم همیشه به فکر کار خودم بودم و با کسی مشکلی نداشتم هر چند که مسایل حاشیه ای هم در تیم کم نبود.

 

مثلا چه مسائلی؟

خیلی چیزهاست که قابل گفتن نیست.

 

پرسپولیس یکی از تیمهایی است که یارگیری را شروع نکرده این قضیه به ضرر تیم نیست؟

صد در صد به سود پرسپولیس نیست امیدوارم آقای کاشانی هر چه زودتر طبق برنامه ای که مربیان کاندیدا در اختیارش گذاشتند بهترین را انتخاب و یارگیری را آغاز کند. البته علی کریمی به جمع سرخپوشان برگشته است.

 

گویا از بین استیلی و دایی یک نفر سرمربی خواهد شد؟

امیدوارم هر کدام سرمربی می شود به نفع پرسپولیس شود.

 

اما یکی از روزنامه ها نوشته بود در صورت آمدن استیلی تو و حقیقی در لیست مازاد قرار خواهید گرفت؟

من و حقیقی هر دو بازیکن آزاد محسوب می شویم برای همین روزنامه ها از این شایعات در فصل نقل و انتقالات زیاد می نویسند اما همه چیز بستگی به نظر سرمربی دارد که مرا بخواهد یا بازیکن دیگری را. شاید من به تاکتیک مربی نخورم مثل زمانی که در سپاهان بودم. به هر حال روزنامه ها باید چیزی برای نوشتن داشته باشند که صفحاتشان را پر کنند اما این نظر مربی است که بگوید فلان بازیکن به درد نمی خورد، نه روزنامه ها.

 

صحبت از حضور رحمتی در پرسپولیس است و این قضیه ما را یاد اختلافات  تو و رحمتی در سپاهان انداخته است؟

هیچ وقت با رحمتی مشکلی نداشتم اتفاقا من و مهدی خیلی با هم رفیقیم و رفت و آمد خانوادگی داریم. نه تنها با رحمتی و حقیقی بلکه با هیچ گلر دیگری مشکلی نداشتم و ندارم. من کار خودم را می کنم و وظیفه ام را انجام می دهم به من چه که بازیکن بغل دستی چه کار می کند. اگر مربیان بخواهند با رحمتی هم رقابت می کنم و مشکلی ندارم. 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)