به احتمال فراوان باشگاه سپاهان از عیسی آل‌کثیر در لیگ قهرمانان آسیا استفاده خواهد کرد!

زمان نقل و انتقالات رسمی لیگ برتر در حالی به پایان رسید که مدیران باشگاه پرسپولیس نتوانستند مهاجم مدنظر سرمربی خود را جذب کنند. از طرف دیگر عیسی آل‌کثیر مهاجم پیشین پرسپولیس که این فصل با سپاهان قرارداد امضا کرده هنوز موفق نشده قراردادش را با این باشگاه ثبت کند و به همین دلیل شایعه جدایی او از این تیم به گوش می‌رسد.

آل‌کثیر که به شکل عجیبی به سپاهان رفت در شرایط فعلی بی‌میل نیست تا دوباره به پرسپولیس برگردد چرا که با شرایطی که پیش آمده احتمال ثبت قرارداد او با سپاهان زیاد نیست و به همین خاطر او ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست داده است.

در این باره گفته می‌شود آل کثیر اخیرا به صورت تلفنی با یحیی گل‌محمدی صحبت کرده و گویا ابراز تمایل کرده تا در صورت فراهم بودن شرایط بتواند دوباره به پرسپولیس برگردد اما مشکل اینجاست که سپاهان هم به این راحتی اجازه جدایی به او نخواهد داد. مدیران سپاهان اصفهان پرسپولیس را رقیب اصلی خود دانسته و خوب می‌دانند یکی از عوامل اصلی قهرمانی فصل گذشته این تیم تهرانی، عیسی آل‌کثیر بوده است.

سپاهانی‌ها به عنوان رقیب اصلی پرسپولیس بسیار بعید به نظر می‌رسد به رغم مشکلات موجود اجازه پیوستن عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس را بدهند و با دست خود، اصلی‌ترین رقیب برای کسب جام قهرمانی را تقویت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)