مرجع خبری پرسپولیس : گزينه سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از حضور در جلسه كميته فني ابن باشگاه؛ گفت: برنامه هاي كامل خود را ارايه كرده و دوست دارم به تيم پرسپوليس كمك كنم.

 

حميد درخشان عصر امروز خاطرنشان كرد: برنامه كامل خود را به كميته فني ارايه كردم و قرار شد پس از بررسي هاي لازم طي دو يا سه روز آينده نظر نهايي باشگاه اعلام شود.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا پس از حضور در جلسه كميته فني ناراحت به نظر مي رسد، افزود: اين مساله صحت ندارد و از حضور در جمع بزرگان باشگاه پرسپوليس خوشحال هستم، چراكه بيش از يك ساعت در خدمت اعضاي كميته فني و تمام برنامه هاي مورد نظر خود تا پايان فصل را در اختيار آنان قرار دادم.

كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: حتي در خصوص اردوها و رقابت هاي برون مرزي نيز يك برنامه 15 صفحه اي را در اختيار حاضرين قرار دادم.

وي در پاسخ به اين سوال كه با حضور در جلسه كميته فني پرسپوليس سرمربيگري شهرداري تبريز را هم از دست داد، عنوان كرد: هميشه اميدم به خدا بوده است و براي مربياني چون من تيم هاي زيادي در ليگ برتر وجود دارد كه در آنها فعاليت كنم.
درخشان همچنين در اين گفت و گو هرگونه مذاكره با مسوولان باشگاه داماش گيلان را رد كرد.

وي در مورد دستياران خود در صورت انتخاب به عنوان سرمربي پرسپوليس گفت: در اين مورد تصميمي نگرفته ام و تنها برنامه هاي خود را تنظيم كرده ام.

گفتني است؛ حميد استيلي نيز از ساعت 17 در جلسه كميته فني باشگاه پرسپوليس حضور يافت. حميد درخشان در حالي از اظهار نظر كميته فني طي چند روز آينده خبر داد كه به گفته يكي از مسوولان باشگاه پرسپوليس سرمربي اين تيم امشب معرفي مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)