مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به قانون سقف قرارداد، گفت: اگر این قانون ۶ ماه قبل از شروع لیگ به اطلاع تیم‌ها می‌رسید بهتر می‌توانستیم شرایط را مدیریت کنیم اما با این حال امروز قرارداد مهاجم جدید ما امضا شد.

رضا درویش پس از ثبت قرارداد با نبیل باهویی مهاجم سوئدی که هفته گذشته برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و عقد قرارداد با پرسپولیس به تهران آمده بود، تاکید کرد: کارهای این بازیکن به دلیل علائم شبه‌کرونایی که داشت تا امروز عقب افتاد اما قراداد امضا شد و او از امروز بازیکن پرسپولیس است.

وی ادامه داد: البته این قرارداد به صورت اینترنتی امضا شده بود اما امروز به صورت فیزیکی هم امضا شد و از بعدازظهر امروز در تمرین حاضر می‌شود. این قرارداد یکساله است و در صورت رضایت باشگاه و کادر فنی قابل تمدید است.

او تصریح کرد: تست پزشکی قبلا انجام شده بود اما به دلیل سرماخوردگی که داشت احتیاط کردیم، این ویروس جدید باید مدیریت شود و برای همین کمی صبر کردیم تا مشکلی به وجود نیاید و آقای گل محمدی خواست برای بازیکنان مشکلی پیش نیاید و فکر می کنم از امروز عصر به تمرینات اضافه شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مخالفت گل محمدی با جذی این بازیکن گفت: یحیی گل محمدی با ایشان مخالف نبود بلکه به دنبال یک مهاجم با کیفیت خارجی بود اما سقف قرارداد اجازه نمی‌داد و ما باید بازیکنی میگرفتیم که به سقف قراردادمان بخورد. در دو سال اخیر تیم پرسپولیس تنها تیمی است که همه استانداردها را رعایت کرده است.

درویش در واکنش به شکایت باشگاه استقلال گفت: هر روز یک شکایت جدید مطرح می شود و تا این شکایت ثبت نشود نمی توانیم عکس العمل نشان دهیم.

درویش در مورد مشکل ایجاد شده توسط قانون سقف قراردادها تاکید کرد: اگر ۶ ماه قبل شروع لیگ در مورد سقف قرارداد به نتیجه می‌رسیدند می‌توانستیم برنامه ریزی بهتری بکنیم اما این قانون مانند قانون بستن کمربند در ابتدا چالش هایی داشت و الان عادی شده و به زودی عادی می‌شود و در صورتی که همه رعایت کنند برای هیچ باشگاهی به اندازه باشگاه پرسپولیس خوب نیست.

وی درباره زمان اعزام تیم به قطر گفت: فکر کنم جمعه عازم قطر می شویم.

وی در مورد بازگشت بازیکنان امید خود هم گفت: این بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا به جمع ما بازخواهند گشت.

وی درباره حواشی ایجاد شده درباره استقبال از رونالدو گفت: از این بهتر نمی شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)