بازیکنان پرسپولیس پس از مسابقه به سمت سکوهای هواداران‌‌شان رفتند.

در روزی که باشگاه الدحیل برای در اختیار داشتن حمایت بیشتر مقابل قهرمان ایران، بلیت این مسابقه را نیز برای هوادارانش رایگان کرده بود، هواداران پرسپولیس نیز خود را به استادیوم عبدالله بن خلیفه رساندند.

هواداران پرسپولیس در طول مسابقه تیم‌شان را به شدت تشویق کردند و علی‌رغم اینکه تعدادشان کمتر از هواداران میزبان بود، بارها صدای‌شان شنیده شد و به بازیکنان روحیه دادند.

پس از سوت پایان بازی، بازیکنان پرسپولیس که خستگی ناپذیر نشان داده بودند به سمت سکوهای هواداران ایرانی رفتند و ایسلندی همیشگی خود پس از پیروزی‌های‌شان را به اجرا گذاشتند.

 

پرسپولیس این فصل هیچ بازی خانگی با تماشاگری نداشته و به شدت دلتنگ بازی در جو کاملا قرمزپوش ورزشگاه آزادی است.

بازی قبلی با النصر هم پرسپولیس بدون تماشاگر بود و در زمین خود شکست خورد اما جالب این است که قطر برای پرسپولیس تبدیل به خانه دوم شده و سه فصل قبل که به فینال رسید هم در مسابقات متمرکز قطر موفق به پیروزی مقابل رقبای خود از جمله السد میزبان شد.

پرسپولیس با نمایشی درخشان توانست ضمن ایجاد موقعیت‌های مناسب روی دروازه حریف در نهایت با گل امید عالیشاه با سه امتیاز از این جدال خارج شود و اکنون با حضور در رده دوم جدول، شانس خود برای صعود را جستجو کند.

بعد از برتری بزرگ پرسپولیس آنها ضمن قدردانی از هواداران ایرانی حاضر در استادیوم، در نهایت با ثبت تصویری دسته جمعی در میانه زمین این برد خود را در تاریخ ثبت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)