سرمربی تیم جوانان پرسپولیس گفت: یکی از اهداف تیم ما شناخت استعدادها و کمک به تیم بزرگسالان پرسپولیس است.

احسان خرسندی در گفت و گو با برنا، درباره شرایط تیم جوانان گفت: لیگ را به طور کلی خوب شروع نکردیم اما به فکر جبران هستیم. به سطح بازی‌ها عادت کردیم. بعد از سرمای هوا زمان بازی‌های به ظهر متمایل می‌شود. خیلی نمی‌توانیم راضی باشیم زیرا زمین‌ها مصنوعی است و مصدومیت پیش می‌آید. زمان بازی‌ها اندکی بهتر شده اما به طور کلی مشکلات وجود دارد.

وی درباره هدف‌گذاری‌ها برای تیم جوانان پرسپولیس گفت: اولین هدف ما این است که نوع فوتبالی که در تمرینات انجام می‌دهیم را در مسابقات اجرا کنیم. در ادامه هم به مدعیان اضافه شویم و به قهرمانی هم نگاه داریم. به تیم بزرگسالان هم بازیکن اضافه خواهیم کرد. همین حالا چند بازیکن ما در امیدها فعالیت می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی مقابل النصر گفت: درباره بازی مقابل النصر نمی توانیم نظر بدهیم زیرا کیفیت زمین بد بود. در بازی دوم اما کیفیت زمین را دید م و نتیجه را. الدحیل جزو بهترین تیم‌های آسیا است اما پرسپولیس بدون مشکل بهترین فوتبال ممکن را انجام داد. نتیجه هم گرفته شد و همه چیز خوب بود. برنامه‌ریزی مسابقات؟ تعطیلات قطعا به همه تیم ضربه می‌زند. چه از نظر فنی و بدنسازی و چه ذهنیت . متاسفانه امسال چنین چیزهایی را شاهد هستیم.

وی درباره بازی بعد سرخ‌‌ها مقابل گل‌گهر گفت: پرسپولیس و گل‌گهر همیشه بازی‌های جذابی ارائه داده‌اند. امیدوارم امسال هم همان اتفاق بیفتد.

خرسندی در پایان درباره ناکامی تیم امید توضیح داد: من بازیکن تیم امید بودم و به من می‌گفتند بعد از ۴۰ سال باید به المپیک صعود کنید. حالا به بچه‌ها می گفتند ۵۰ سال شده باید صعود کنید. ۱۰ سال بعد هم می گویند ۶۰ سال شده و طلسم بشکنید. برنامه‌ریزی صحیح درست‌ترین راهکار است. اصلا نمی‌دانیم این تیم برای فدراسیون است یا کمیته ملی المپیک.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)