هافبک اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم نمایشی متفاوت و قابل دفاع برابر حریف قطر داشت و از شانس بالایی برای صعود برخوردار است.

حسین بادامکی، هافبک اسبق پرسپولیس، درباره نمایش این تیم مقابل الدحیل و برتری مقابل حریف قطر گفت: می‌توان از نمایش خارق العاده برای این بازی استفاده کرد. تمامی بازیکنان در بهترین فرم خود اجازه هیچ‌گونه خودنمایی را به حریف ندادند و ماحصل هم یک برد ارزشمند بود. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و این کامل‌ترین بازی پرسپولیس از نظر فنی و ایجاد موقعیت بود.

وی ادامه داد: بازی قطر و مقابل تیم پرمهره الدحیل سخت بود. پرسپولیس فوق العاده کار کرد و برابر تیم پرمهره حریف نمایشی درخشانی داشت. اما شاگردان یحیی اجازه کار به حریف را ندادند. سروش، یاسین و ریگی در میانه زمین و عالیشاه هم فوق العاده کار کردند و در فاز تدافعی نیز بازی بدون اشتباهی را شاهد بودیم.

بادامکی درباره شانس پرسپولیس برای صعود از این مرحله گفت: بازی اول ‌را نمی‌شود معیار مناسبی دانست. شرایط متفاوت بود و ما متاسفانه در زمین خودمان این مشکلات را داریم. وقتی شرایط مناسب باشد کیفیت واقعی تیم را دیدیم. در این بازی هم ترابی، امیری و سرلک حضور نداشتند اما باز کیفیت خوبی داشتند. پرسپولیس ترکیب خوبی دارد و در ایران باید از شرایط میزبانی بهتر استفاده کنیم.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره بازگشت این تیم به لیگ بعد از بیش از یک ماه و جدال با گل گهر سیرجان گف: پیروزی مقابل الدحیل از نظر روحی روانی شرایط پرسپولیس را بالا برده است. با این حال حریفان داخلی قطعا با انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شوند و این کار را برای آنها سخت خواهد کرد. خودباوری بازیکنان پرسپولیس و عطش آنها برای پیروزی و تداوم صدرنشینی اما اتفاق امیدوارکننده‌ای است که بتوانند برای دستیابی به سه امتیاز این جدال بجنگند. حضور تماشاگران هم اتفاق مثبت دیگری است. باید از شرایط میزبانی استفاده کنند. گل گهر یکی از تیم‌های خوب لیگ است و با توجه به تغییرات در کادرفنی با تفکرات متفاوتی در این فصل ظاهر شده و تا به اینجا نیز موفق کار کرده‌اند و انتظار یک بازی زیبا و هیجان انگیز از سوی هر دو تیم را باید داشت.

بادامکی در خصوص انتقاداتی که به خط حمله این تیم می‌شود و با گذشت چند بازی هنوز پای مهاجم تیم به گل باز نشده اینطور واکنش نشان داد: به هر حال مشخص بود از اول فصل. با توجه به مهره‌هایی که از دست دادیم بازیکنی جذب نشد. این قابل پیش‌بینی بود که کار سخت خواهد شد. به نظرم شهاب زاهدی هنوز با فضای پرسپولیس هماهنگ نشده اما باید صبر کرد و به آنها اعتمادبه‌نفس و روحیه داد. درباره نبیل هم اطلاعات زیادی ندارم و به نظرم باید شرایط او را بعد از حضور در ترکیب این تیم مورد ارزیابی قرار داد و امیدوارم بتواند به روند تیم خصوصا در فاز تهاجمی کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)