پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند، قطعاً شرایط‌شان بهتر از بقیه تیم‌های لیگ برتری است.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: در تعطیلات لیگ پرسپولیس ۲ بازی آسیایی انجام داد و به نظرم تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند، قطعاً شرایط‌شان بهتر از بقیه تیم‌های لیگ برتری است. به پرسپولیس امیدوارم، چون بازی خوبی مقابل الدحیل انجام داد. پرسپولیس امروز مقابل گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی روز خوبی خواهد داشت. با اینکه گل‌گهر نسبت به سال قبل تغییرات زیادی داشته، اما کادر فنی آن‌ها به خوبی بازیکنان پرسپولیس را آنالیز کرده‌اند. بازیکنان پرسپولیس در هفته‌هایی که گذشت، هماهنگی خوبی پیدا کرده‌اند و قطعاً کار سختی مقابل گل‌گهر نخواهند داشت. مهم زدن گل اول است تا برنده از زمین بیرون بیایند.

*برای مسئولان فرق ندارد که فوتبال ایران رو به جلو یا به عقب برگردد

وی در مورد تعطیلات طولانی لیگ برتر فوتبال افزود: فوتبال ایران چیزی غیر از تعطیلات بی‌موقع ندارد و هر چه ما پیشکسوتان صحبت کنیم، برای مسئولان فوتبال هیچ فرقی نمی‌کند و اگر وقتش برسد باز هم لیگ را تعطیل خواهند کرد. مثل اینکه باز یک هفته مسابقه برگزار می‌شود و ۲۰ روز لیگ برتر تعطیل خواهد شد. چون برای مسئولان فرق ندارد که فوتبال ایران رو به جلو یا به عقب برگردد و اصلاً برای آن‌ها مهم نیست.

*تا چند سال دیگر به گرد پای فوتبال عرب‌ها هم نمی‌رسیم

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل گفت: پرسپولیس بازی خوبی از خود ارائه کرد، به جای اینکه عقب بنشیند و به فکر ضد حمله باشد، قطعاً به مشکل برمی‌خورد. اما پرسپولیس شجاعانه بازی کرد و از جلو بازیکنان الدحیل را پرس کرد و با دوندگی زیاد عملکرد عالی داشت. به طور حتم پرسپولیس راهی جز پیروزی در قطر نداشت و تا پایان بازی هم نشان داد که مستحق پیروزی است و توانست به پیروزی هم برسد. البته تیم‌های عربی آن قدر خرج می‌کنند که تا چند سال دیگر نمی‌توانیم به گردپای تیم‌های عربی را ببریم.

*امیدوارم کیفیت باهویی مانند مهاجمان بی‌کیفیت قبلی نباشد

کرمانی‌مقدم درباره کیفیت خط حمله پرسپولیس و عملکرد شهاب زاهدی خاطرنشان کرد: شهاب زاهدی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کند، گل نزده و جواب نداده است. برخی‌ها می‌گویند باید به او فرصت داده شود، اما بازیکنی که خلاقیت دارد باید در بازی‌های ابتدایی خودش را نشان بدهد. به طور حتم زاهدی مشکلش زدن گل است و از نظر روحی اگر مهاجمی گل بزند در بازی‌های بعدی گلزنی خواهد کرد. در مورد مهاجم خارجی سوئدی هم فقط امیدوارم مثل مهاجم سطح پایین و بی‌کیفیت قبلی پرسپولیس نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)