پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌محمدی یک پرسپولیسی است و به عنوان سرمربی قطعاً دوست دارد تیمش شرایط خوبی داشته باشد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با اردن، اظهار داشت: تیم ملی بازی را خوب شروع کرد، همانطور که انتظار می‌رفت دقایق ابتدایی هجومی بازی کرد و توانست ۲ گل به ثمر برساند. هر چه از زمانی بازی گذشت متأسفانه تیم ملی در فاز حمله دیگر آنچنان کارآیی نداشت. تیم ملی به خصوص در ساختار دفاعی به مشکل خورد و هرگاه اردن اراده کرد روی دروازه ایران خطرساز شد.

وی افزود: این روش بازی کردن برای تیم ملی فوتبال ایران که مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست زیاد جالب نبود. با توجه به شرایط کنونی فوتبال‌مان و امکانات و تدارکاتی که رقبا برای حضور در جام ملت‌های آسیا دارند، به طور حتم تیم ملی کار سختی را خواهد داشت. اما ایران همیشه در رقابت‌های جام ملت‌ها تیم بزرگ و خوبی بوده و انتظار داریم بهترین نتایج را کسب کند.

*کی‌روش شناخت خوبی از تیم ملی ایران دارد

کارشناس فوتبال در مورد دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال تورنمنت چهار جانبه اردن، عنوان کرد: بازی با قطر قطعاً سخت خواهد بود، چون کی‌روش چندین سال سرمربی تیم ملی ایران بود و نسبت به فوتبال ایران و تک تک نفرات تیم ملی شناخت خوبی دارد. البته قطر زورش به تیم ملی ایران نمی‌رسد و چون تیم‌های کی‌روش ساختار دفاعی خوبی دارد، تمام تلاشش را می‌کند تا گل نخورد. اما بازیکنان تیم ملی اگر بازی خودشان را انجام بدهند و توانایی‌شان را در زمین ارائه کنند، کار سختی مقابل قطر نخواهند داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نارضایتی یحیی گل‌محمدی و غیبت چند روزه‌اش در تمرینات گفت: به طور حتم سرمربی تیم مشکلات را بهتر از بقیه می‌داند و اگر انتظاری دارد، بی‌جا نیست. برند پرسپولیس خیلی بزرگ است و به تنهایی می‌تواند از لحاظ اقتصادی کارهای بزرگی انجام بدهد. گل‌محمدی خودش در پرسپولیس بازی کرده است و قطعاً این تیم را دوست دارد و می‌خواهد تیمش شرایط خوبی داشته باشد.

*انتظارات از گل‌محمدی نسبت به سایر مربیان بیشتر است

بادامکی تصریح کرد: انتظارات گل‌محمدی به عنوان نفر اول فنی تیم فوتبال پرسپولیس برآورده نشده است و این موضوع می‌طلبد که مسئولان و مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش مضاعفی برای رشد و پیشرفت باشگاه داشته باشند. پرسپولیس تیم پرطرفداری است و انتظارات از گل‌محمدی نسبت به سایر مربیان که در تیم‌های دیگر کار می‌کنند متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رخ دهد و دیگر شاهد تعطیلی تمرینات نباشیم، چون این تیم بزرگ خیلی هوادار دارد و بالطبع انتظارات هم از آن زیاد است. همچنین امیدوارم تیم‌ها به یک درآمد پایدار دست پیدا کنند و رسیدن به درآمدزایی برای پرسپولیس مسئله‌ای حل نشدنی نیست.

بادامکی درباره تعطیلات مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازیکن هر چه بیشتر بازی کند، شرایط آرمانی‌تری خواهد داشت و اگر مسابقات تعطیل شود هزینه‌ها و مشکلات‌شان بیشتر می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)