مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بازار گرمي نمي‌كنم، با استقلال مذاكره كردم اما من فرزند پرسپوليس هستم.


عليرضا حقيقي در مورد حضورش در پرسپوليس اظهار داشت: خوشحال هستم كه مجددا در خانه خودم ماندگار شدم. من از سن پايين در تيم فوتبال پرسپوليس بودم، عشق و علاقه خاصي به اين تيم دارم و وجودم با اين تيم آميخته است.

 

وي افزود: در چند روز گذشته پيشنهادهايي داشتم. نمي‌خواهم بازار گرمي كنم و از خودم تعريف كنم. اما چون فرزند پرسپوليس بودم به خيلي‌ها نه گفتم و خوشحالم كه دوباره در اين تيم ماندگار شدم كه دليل اصلي‌اش فقط هواداران بوده است.

 

حقيقي ادامه داد: با استقلالي‌ها هم مذاكراتي شده بود؛ اما به نتيجه‌ نرسيدم چون اولويتم پرسپوليس بودم.

 

وي در خصوص حضور حميد استيلي نيز گفت: ابتدا بايد خسته نباشيد به كادر فني گذشته بگويم كه زحمت خود را كشيدند. اميدوارم با توجه به اينكه استيلي خودش يك پرسپوليسي تمام عيار است و از لحاظ مربيگري در زمان قطبي نيز ثابت كرده، بار ديگر موفق باشد.

 

وي افزود: همچنين بايد اعلام كنم كه من خوشحالم كه مجددا شاگرد عزيزيان شدم، با ايشان خاطرات خوبي دارم. استيلي و عزيزيان از من شناخت خوبي دارند. دوست دارم در پرسپوليس آنقدر خوب باشم كه در تيم ملي به حقم برسم.

 

حقيقي در پايان خاطرنشان كرد: از تمام افراد كوچك و بزرگ كه نگران من بودند تشكر مي‌كنم. باور كنيد از صميم قلب خوشحالم كه مجددا به پرسپوليس بله گفتم و مطمئن باشيد باز هم با رقابتي سالم با هر فردي كه به عنوان رقيب من به پرسپوليس آمد سعي خواهم كرد جزء بهترين‌ها باشم و به مسائل حاشيه‌‌اي كاري نداشته باشم. ما امسال كار ساختي را در 3 جام داريم و اميدوارم بتوانيم با بازيكناني نظير كريمي كه بار ديگر به خانه خودش برگشته در هر 3 جام موفق شويم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)