سرمربی تیم سپاهان گفت: تنها از این ۲ تیم امتیاز کسر شده و گویا همه چیزِ همه تیم‌های دیگر درست و کامل بود.

ژوزه مورایس در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های «سپاهان اصفهان» و «پرسپولیس» در چارچوب هفته دهم لیگ برتر گفت: موضوعی که خیلی دوست دارم درباره آن صحبت کنم و برای من از همه چیز مهم‌تر است، این است که همه از بازی امشب لذت بردند و هواداران پرسپولیس، ورزشگاه را با امنیت کامل ترک کردند.

وی اظهار داشت: بازی امشب بسیار نزدیک و زیبا بود و پرسپولیس تیم خوب و قابل احترام است و مُهره‌های خوبی نیز در اختیار دارد و این تیم امشب در حفظ توپ عملکرد بسیار خوبی داشت و بازیکنانش، کیفیت لازم برای بازی در هر جایی را دارند.

وی افزود:پرسپولیس تیم باکیفیتی است و احترام خاصی برای این تیم قائل هستم و وقتی مقابل تیم بزرگی مانند پرسپولیس به برتری می‌رسید، بُرد برای شما جذاب‌تر می‌شود.

وی با اشاره به کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس با احکام کمیته انضباطی عنوان کرد: مشکلاتی که به‌خاطر کسر چهار امتیاز از سپاهان ایجاد شد، بازی را برای هر دو تیم حساس‌تر کرد. یک امتیاز هم از پرسپولیس کسر شده بود و بازی برای هر دو تیم اهمیت داشت. سپاهان و پرسپولیس تنها تیم‌هایی هستند که از آنها امتیاز کسر شده است؛ فکر می‌کنم همه چیزِ همه تیم‌ها درست و کامل بود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)