پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: نبیل باهویی چنگی به دل نمی‌زند و به درد پرسپولیس نمی‌خورد، این تیم به یک بازیکن شش‌دانگ تمام‌کننده نیاز دارد و هیچ بازیکنی مجانی برای پرسپولیس بازی نمی‌کند.

جمشید شاه محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های لیگ بود و واقعا هر دو تیم خوب بازی کردند. هر چند پرسپولیس نتیجه را واگذار کرد اما هیچ چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نشد.

بازیکنان خوبی روی نیمکت پرسپولیس نیست

وی یکی از ضعف‌های تیم پرسپولیس را در خط حمله عنوان کرد و افزود: پرسپولیس در خط حمله بازیکن تمام کننده ندارد. با وجود این که بازیکنان خوبی دارد اما متاسفانه مهره‌هایی که روی نیمکت می‌نشینند جوان و ضعیف هستند و تعویض خوبی ندارد. در حالی که سپاهان هم داخل زمین و هم روی نیمکت از بهترین مهره‌های خود استفاده می‌کند. البته پرسپولیس با وجود این که بازیکن خوبی در خط حمله ندارد اما بازی خوبی برابر تیم پرمهره سپاهان انجام داد.

این پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس می‌ماند اما برد سپاهان مقطعی است و شک نکنید که پرسپولیس اگر از حواشی دور شود امتیازات از دست رفته خود را جبران می‌کند.

وی یکی از مشکلات پرسپولیس را مدیریت غلط این تیم عنوان کرد و گفت: منظور من درویش نیست بلکه ساختار باشگاه ایراد دارد، به طوری که یک فوتبالی در هیات مدیره باشگاه وجود ندارد و هنوز هم از نظر اعتباری وابسته به دولت است. این تیم می‌تواند از طریق تبلیغات و اسپانسر درآمدزایی کند و به جای این که دستش تو جیب دولت باشد خود درآمدزایی کند.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گل محمدی معتقد است عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات باعث این افت شده است؟ اظهار کرد: صددرصد موافق این موضوع هستم. چون بازیکن حرفه‌ای به ایران نمی‌آید. از بازیکنان خارجی درجه ۵ استفاده می‌کنیم که تازه از فوتبال ما چیزی یاد می‌گیرند. متاسفانه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات خوب عمل نکرده و هر زمان حرف از جذب بازیکن خوب و حرفه‌ای شده مدیریت گفته پول نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کنید پرسپولیس امتیازات از دست رفته را جبران کند و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، گفت: پرسپولیس با شکست برابر سپاهان چون به سنگ سفت برخورد کرده بعد از این تلاش می‌کند بازی‌های خوبی را ارایه دهد و دوباره به حالت قبل برگردد به شرط این که مدیریت پول بازیکنان را بدهد.

پرسپولیس مهاجم شش‌دانگ می‌خواهد

شاه محمدی در پایان همچنین درباره نبیل باهویی و این که آیا به درد پرسپولیس می‌خورد یا خیر؟ افزود: من چیزی که از او دیدم چنگی به دل نمی‌زند و به درد پرسپولیس نمی‌خورد. پرسپولیس نیاز به یک بازیکن شش دانگ تمام کننده نیاز دارد، هیچ بازیکنی مجانی برای پرسپولیس بازی نمی‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)