مرجع خبری پرسپولیس : رئيس آكادمي فوتبال باشگاه پرسپوليس گفت: بزرگاني زيادي هستند كه سال‌ها با پيراهن پرسپوليس بازي كرده‌اند، بنابراين من پست مديرفني اين تيم را نمي‌پذيرم.

 

حشمت مهاجراني  درباره حضور 2 روزه‌اش در باشگاه پرسپوليس و تلاش‌هاي مسئولان اين باشگاه و حميد استيلي اظهار داشت: خوشبختانه چيزي كه در باشگاه مي‌بينم همه در تلاش و كوشش هستند تا نام پرسپوليس را براي هوادارانش بزرگ نگه‌دارند. رايزني‌ها براي حضور قدرتمندانه اين تيم در سه جام فصل آينده در حال انجام شدن است و اميدوارم تلاش بي‌وقفه مسئولين و كادر فني پرسپوليس بي‌ثمر نباشد.

 

وي در خصوص وضعيت خودش نيز گفت: من هر جا بودم دلم با ايران بود و هميشه افتخار مي‌كنم كه يك ايراني هستم. اكنون هم بعد از استيل آذين و شاهين بوشهر مي‌خواهم درصورت امكان به پرسپوليس كمك كنم.

 

مهاجراني تاكيد كرد: زماني كه به ايران آمدم و به استيل آذين دعوت شدم قصد نداشتم مدير فني بشوم، اما با اسرار و به خاطر مواردي كه بود، به درخواست مسئولان باشگاه مديرفني شدم.

 

وي ادامه داد: باز هم تكرار مي‌كنم من با حميد استيلي كار خودم را شروع كردم. ما براي تداوم همكاري ها با هم به بوشهر رفتيم. در اين استان هم به دنبال راه‌اندازي مدرسه فوتبال و آكادمي اين استان بودم چون آنها پتانسيل بسيار خوبي داشتند، اما دوباره مجبور شدم تا در امورات فني به حميد نزديك‌تر بشوم تا به او كمك كنم. صادقانه و با خلوص نيت و بدون آنكه به دنبال پست و مقام و پول باشم دوست دارم به فوتبال ايران خدمت كنم.

 

مهاجراني گفت: با وجود همه سختي ها در بوشهرف من با عشق و علاقه به وطنم آنجا را انتخاب كردم تا به وطنم كمك كنم.

 

وي در پاسخ به سؤالي كه آيا به عنوان مدير فني پرسپوليس انتخاب شده‌ايد يا خير، نيز عنوان كرد: من مي‌دانم كه بزرگاني مثل علي پروين، محمد مايلي‌كهن و نفرات ديگري هستند كه زحمات زيادي براي پرسپوليس كشيده‌اند، پس اولويت با آنهاست كه بتوانند در اين تيم مدير فني باشند. من 30 سال تجربه‌ام را آمده‌ام تا اگر در كنار پرسپوليس ‌بودم به اين تيم تزريق كنم.

 

پرسپوليس تيم بزرگي است و اين براي من يك افتخار است به اين تيم و هوادارانش كمك كنم. من با كمال ميل هر جوابي درباره پرسپوليس از من شود بي‌پاسخ نخواهم گذاشت تا استيلي بتواند با تمام قدرت دل هواداران را شاد كند.

 

مهاجراني در پايان خاطر نشان كرد: چيزي كه اكنون در باشگاه پرسپوليس مي‌بينم تلاش، كوشش و زحمت بي‌وقفه مسئولان و كادر فني است كه جاي تقدير دارد. پرسپوليس در فصل جاري كار سختي دارد و اميدوارم همه دست به دست هم دهيم تا اين تيم به هدف خود برسد. من هم سعي خواهم كرد هر كجاي اين تيم به من اعتماد شد از هيچ تلاشي دريغ نكنم. معتقدم هر وقت پرسپوليس خوب باشد تيم ملي ايران قوي‌تر و پرقدرت‌تر به ميدان مي‌رود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)