مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت : با وجود علاقه ای که برای بازگشت به پرسپولیس دارم، تا کنون هیچ پیشنهادی از این تیم دریافت نکرده ام.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس مهدی مهدوی کیا عصر جمعه در گفتگویی در پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیس پیشنهاد دارد یا خیر گفت : تا این لحظه خیر. با توجه به اینکه من موضع خود را اعلام کردم که پس از پایان قرارداد با استیل آذین می خواهم به پرسپولیس بازگردم.

 

وی ادامه داد : با توجه به علاقه ای که به تیم پرسپولیس از کودکی داشتم و با توجه به خاطرات خوبی که در 4 سال حضورم در این تیم داشتم و در این یک سال و نیم که به ایران آمده ام همواره هواداران این تیم از من می پرسند که چه زمانی به پرسپولیس باز می گردم. من کاملا  با صراحت موضعم را اعلام کردم که دوست دارم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم اما تا الان هیچ پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرده ام.

 

بازیکن سابق تیم ملی ایران و تیم هامبورگ آلمان در خصوص دلایل پیوستن به تیم استیل آذین گفت :   علت رفتن من به استیل زمانی که به ایران آمدم این بود که لیست تیم پرسپولیس پر بود و این تیم نمی توانست بازیکن جدیدی جذب کند و به همین دلیل به استیل آذین رفتم.

مهدوی کیا در پایان در خصوص تصمیم خود برای فصل آینده گفت : دیگر فرصت زیادی باقی نمانده و من تا آخر هفته باید وضعیت خود را مشخص کنم چراکه هر بازیکنی میخواهد به تیم جدیدی برود باید حداقل یک ماه با تیمش تمرین کند تا از نظر بدنی و تاکتیکی با تیم جدیدش هماهنگ شود.

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)