پرسپولیس و استقلال در روز پنج‌شنبه 23 آذر 1402 یک بار دیگر مقابل یک‌دیگر بازی می‌کنند.

دربی پنج‌شنبه با توجه به شکست پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف شدن این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، از اهمیت زیادی برای پرسپولیس و هوادارانش برخودار است. پرسپولیس با چند بازیکن مصدوم از جمله یاسین سلیمانی، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری مقابل استقلال حاضر خواهد شد. لازم به ذکر است که در دربی روز پنج‌شنبه، بانوان نیز می‌توانند در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و شاهد بازی تیم خود باشند. این اولین دربی با حضور بانوان در استادیوم آزادی خواهد بود.

بیمه‌دات‌کام در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه ورزش و انجام وظایف اجتماعی خود همواره حامی ورزشکاران است. این مجموعه از سال 1400 اسپانسرینگ تیم پرسپولیس را به عهده داشته که در این مدت پرسپولیس یک بار نایب قهرمان و یک بار نیز به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافته است. بیمه‌دات‌کام همچنین یکی از حامیان فدراسیون بدنسازی است و با فراهم نمودن امکان خرید بیمه ورزشی به ورزشکاران کمک می‌کند تا با خیالی آسوده به فعالیت بپردازند. بیمه‌دات‌کام برای برخورداری هواداران از جوایز و تخفیفات مختلفنیز اقداماتی انجام داده‌است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم

 

1. پیش‌بینی مسابقه در صفحه هواداران
مجموعه بیمه‌دات‌کام برای دربی روز پنج‌شنبه جوایز مختلفی را برای هواداران در نظر گرفته است. اگر از هواداران پرسپولیس هستید حتما به صفحه پیش بینی هواداران پرسپولیس در سایت بیمه‌دات‌کام بروید و با پیش‌‌بینی مسابقه شانس خود را در برنده شدن 2 اعتبار 500 هزارتومانی امتحان کنید.

 

2. شرکت در مسابقه چهار گزینه‌ای اینستاگرام و دریافت جایزه

این مجموعه در صفحه اینستاگرام خود نیز مسابقه‌ای را برای هواداران در نظر گرفته است. شما می‌توانید یکی از جوایز توپ با امضای بازیکنان پرسپولیس و کاغذ دیجیتال شیائومی را از طریق شرکت در مسابقه اینستاگرامی بیمه‌دات‌کام برنده شوید. برای شرکت در مسابقه اینستاگرام بیمه‌دات‌کام باید به روش زیر عمل کنید:

وارد صفحه اینستاگرام بیمه‌دات‌کام شوید.

پست مسابقه را باز کنید و پاسخ صحیح را از میان چهار گزینه در قسمت کامنت‌ها درج نمایید.

صفحه اینستاگرام بیمه‌دات‌کام را فالو کنید.

توجه کنید که اضافه کردن دوستانتان در قسمت کامنت‌های پست مسابقه شانس برنده شدن شما را افزایش می‌دهد.

 

3. بخشودگی جرایم و پیش خرید بیمه به مناسبت شب یلدا

با توجه به اجرای طرح بخشودگی بیمه همزمان با دربی و پیش‌رو داشتن شب یلدا که یکی از مناسبت‌های مهم در تقویم ایرانیان است، بیمه‌دات‌کام طرح پیش خرید بیمه شخص ثالث را در دسترس بیمه‌گزاران قرار داده‌است. تمامی افرادی که از 25 الی 30 آذر بیمه شخص ثالث خود را از بیمه‌دات‌کام تمدیدکنند، شانس شرکت در قرعه کشی و برنده شدن 5 بیمه‌نامه رایگان را خواهند داشت.

کد تخفیف 20 درصدی ویژه هواداران پرسپولیس: yalda02

 

 

4. دریافت کد تخفیف و خرید ارزان بیمه

بیمه‌دات‌کام برای مخاطبان خود در جشنواره کدتخفیف بیمه ویژه پاییز و یلدانیز تخفیفاتی را در نظر دارد. با کدهای تخفیف بیمه‌دات‌کام می‌توانید بیمه شخص ثالث یکساله خود را در طرح بخشودگی جرایم دیرکرد، بدون پرداخت جریمه و با تخفیف خریداری کنید.

 

 

برنده بازی 102م کدام تیم خواهد بود؟

نتایج 101 دربی برگزار شده میان دو تیم پرسپولیس و استقلال را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

 

تعداد بازی در دربی

نتایج بازی‌ها

27 مسابقه

برد پرسپولیس

26 مسابقه

برد استقلال

48 مسابقه

مساوی

 

دربی پیش‌رو یکی از مهیج‌ترین بازی‌ها است که می‌تواند نتایج را به نفع پرسپولیس تغییر دهد. قطعا حضور و حمایت هواداران از پرسپولیس در این بازی امیدبخش خواهد بود. علاوه بر این با پیش‌بینی نتیجه بازی می‌توانید از جوایز مختلف بیمه‌دات‌کام نیز برخوردار شوید. به نظر شما در بازی 102م کدام تیم برنده می‌شود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)