خيلي آرزو داشتم در تيم دايي كار كنم
مرجع خبری پرسپولیس : عرفان اولروم كه خيلي دوست دارد در پرسپوليس بازي كند، امروز به خاطر علاقه خود و آن گونه كه خودش عنوان مي‌كند به اصرار هواداران به ساختمان باشگاه پرسپوليس آمد كه با اين تيم مذاكره كند.

 

* چه شد كه امروز به باشگاه پرسپوليس آمديد؟

ـ آمده بودم كه با پرسپوليس مذاكره كنم. البته به من گفتند كه استيلي الان در جلسه است و شماره من را گرفتند تا بعدا با من تماس بگيرند.


* قبلا هم با باشگاه صحبت كرده بوديد؟

 

ـ نه. امروز صحبت اوليه بود، هنوز با كاشاني‌ هم صحبت نكردم، كاشاني هم مي‌داند كه من چقدر پرسپوليس را دوست دارم و در اين چند روز هواداران تماس گرفتند كه اين فصل بايد حتما به پرسپوليس بروي. من هم در اين چند روز با خانواده‌ام در تهران بودم و گفتم سري به باشگاه پرسپوليس بزنم و ببينم شرايط آن‌ها چيست.

 

* اين فصل از چه تيم‌هايي پيشنهاد داريد؟

از تيم‌هاي سپاهان، شاهين و تراكتورسازي پيشنهاد دارم!

 

* چقدر استيلي را مي‌شناسي؟

استيلي را مي‌شناسم، او در سال‌هاي قبل يكي از بازيكنان بزرگ ايران بوده و الان هم مربي بزرگي است، زماني كه دايي سرمربي پرسپوليس بود خيلي آرزو داشتم با او كار كنم.‌ البته فصل قبل هم از پرسپوليس پيشنهاد داشتم،‌ اما تراكتورسازي من را محكم نگه داشته است. بايد دعا كنم كه اين فصل به پرسپوليس بيايم، چون تيم خيلي بزرگي است. براي من يك افتخار است كه در اين تيم بازي كنم،‌ از سالي كه به ايران آمده ام هميشه دوست داشته ام در پرسپوليس باشم.

 

* مي داني اگر به پرسپوليس بيايي بايد با چه بازيكناني رقابت‌ كني؟ شايد انصاري فرد و اولادي به اين تيم بيايند؟

ـ آن‌ها هم بازيكنان بزرگي هستند، انصاري فرد كيفيت دارد، اولادي كيفيت دارد، هلي‌كوپتر كيفيت دارد، همه آن‌ها بازيكنان فوق العاده‌اي هستند.

 

* شايد هاشميان اين فصل در پرسپوليس نباشد.

ـ اگر هاشميان در پرسپوليس بماند، به نفع اين تيم است. چرا كه يك بازيكن با تجربه است،‌ من هم دوست دارم با او همكاري كنم. او در چند سال گذشته خودش را در دنيا نشان داده است. اولادي هم خودش را اين فصل به خوبي نشان داد، اما من هم كيفيت خودم را دارم.


* قراردادت با تراكتورسازي تمام شده؟

ـ بله، البته در ليست قلعه نويي هستم، اما هنوز آن‌ها با من صحبتي نكرده اند، فعلا به خاطر اصرار هواداران به باشگاه پرسپوليس آمده ام، هي به من مي‌گويند « كي به پرسپوليس مي‌روي» من هم به خاطر پرسپوليس كه خيلي آن را دوست دارم، آمدم كه با آن‌ها صحبت كنم. عشق من به پرسپوليس به خاطر دايي است. چون اصلا دايي براي من يك مدل و الگو بود، وقتي آقاي گل شدم، از انگيزه دايي خيلي چيزها ياد گرفتم و اين كه چقدر خوب سر مي‌زد و اين ور و آن ور مي‌رفت. دايي خودش هم اينها را مي‌داند و دوست صميمي من است. مطمئن باشيد اين فصل مي‌توانم به خوبي با استيلي كار كنم، چرا كه بازيكن حاشيه سازي نيستم و طوري هستم كه فقط سر تمرين مي‌روم و زود به خانه باز مي‌گردم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)