مرجع خبری پرسپولیس : مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استیل آذین گفت: سه سال است که می خواهم پرسپولیسی شوم و اگر پیشنهاد این تیم جدی باشد استقبال می کنم.


مدافع فصل گذشته استیل آذین تاکید کرد اصلا خوب نیست که خیلی ها رفاقت او و دایی را فوتبالی می کنند و اینکه می گویند اشجاری منتظر مشخص شدن تکلیف دایی است اصلا درست نیست.


بالاخره به پرسپولیس می روی یا سپاهان؟

فعلا که با چند تیم صحبت کردم جزاین دو تیم. مس کرمان ، سایپا و راه آهن هم مرا می خواهند اما چیزی درمورد فصل بعد مشخص نیست.

با استیل آذین تسویه کردی؟

 

بله، من جزو اولین بازیکنانی بودم که با استیل آذین تسویه حساب کردم و دراین مورد مشکلی ندارم.


خیلی ها می گویند که تومنتظری ابتدا تکلیف علی دایی وتیم آینده اش مشخص شود تا هرجا او رفت توهم بروی! فکر نمی کنی این صحبتها تورا از پرسپولیس دور کند؟

واقعا این حرفها مسخره است که رفاقت من و دایی را وارد فوتبال می کنند. اصلا بحث من و دایی فوتبالی نیست و رفاقتمان جنبه دیگری دارد. به همین دلیل اصلا اینطوری نیست که منتظر علی آقا باشم وپیشنهادات دیگرم را می سنجم. تاکنون هم با2،3 تیم صحبت کردم و باید شرایط طوری باشد که درکمان کنند. همچنین هرچه آقای هدایتی دستور بدهد همان است.کما اینکه من نمی دانم چرا همه در مورد رفاقت من ودایی طور دیگری فکر می کنند.


بالاخره دستور دهنده دایی است یا هدایتی؟

دایی دوست من و هدایتی مدیرم است،ضمن اینکه با آقای هدایتی هم رفیقم این دوستی دوطرفه است اما من با استیل آذین قرارداد دارم بنابراین همه کاره ام هدایتی است.


گفته می شود پیشنهاد سپاهان هم جدی است؟

بله، پیشنهاد سپاهانی ها واقعا جدی است اما الان بحث رضایت نامه ام بیش ازهرچیزی اهمیت دارد.همچنین با یکی از رابط های مس کرمان هم صحبت کردم.


از داماش هم پیشنهاد داری؟

داماش قبل ازاینکه ابوذر رحیمی راجذب کند خواهانم بود.


اما پرسپولیس؟

سه سال است که می خواهم به پرسپولیس بروم اما به خاطر یک سری مسائل این امر تاکنون محقق نشده، اگر پیشنهاد آنها جدی باشد بدم نمی آید به این تیم بروم.


یکی از روزنامه ها نوشته بود به علت منشوری شدن شاید محروم شوی؟

واقعا یک مساله مسخره وخنده دار را راه انداختند همان طور که بارها گفتم من نه خالکوبی دارم ونه درپارتی های شبانه حضور داشتم،آنهایی که مرا می شناسند می دانند که مشکل اخلاقی هم ندارم، نمی دانم چرا چنین حرف وحدیث هایی را راه انداختند در صورتی که یک بحث بی معنی است ومن منشوری نیستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)