مهدوی کیا دوست دارد پرسپولیسی شود
مرجع خبری پرسپولیس : امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان گفت : با مهدوي‌كيا هم دارند سياسي‌كاري مي‌كنند.

 

عابديني در پاسخ به اين پرسش كه وضعيت مذاكره با مهدي مهدوي كيا چه شد؟ و آيا اين بازيكن به داماش مي‌آيد؟ به گفت: مهدوي كيا حرفي زد كه منطقي بود و من پذيرفتم. او فكر مي‌كند بهتر است دو، سه سال آخر فوتبالش را در پرسپوليس بازي كند، چون از پرسپوليس به خارج رفت. محبوبيت او در هامبورگ و بدرقه عظيم 60 هزار نفري افتخار بسيار بزرگي براي يك ايراني بود كه بر روي دوش كاپيتان هلند و آرژانتين روي زمين مي چرخيد. اين افتخار فقط نصيب او شد.

 

وی ادامه داد: مهدوي كيا بايد بسيار پر آوازه از فوتبال خداحافظي كند. او حس مي‌كند كه به پرسپوليس ديني دارد كه بايد ادا كند. متاسفانه دوستان با او بازي سياسي مي‌كنند. در پرسپوليس جمع سياسيون جمع شده است.

 

دارند با او سياسي كاري كه با دايي، مايلي كهن و درخشان كردند، مي‌كنند. هر روز يك چيزي مي‌گويند تا مهدوي كيا مقابل مردم باشد. اگر او را مي‌خواهند امروز اعلام كنند و قرار دادش را ببندند، اگر كيا را نمي‌خواهند با جرات بگويند كه ما تيم طلايي بستيم و مهدي نقره‌اي است تا تكليفش روشن شود اما تا زماني كه وضعيت او براي حضور در پرسپوليس مشخص نشده من با او قرار داد نمي‌بندم. چون حق اوست كه اول به پرسپوليس برود، ولي آغوشم بر روي او باز است و هر موقع كه بخواهد مي‌تواند به خانه‌اش بيايد و در داماش به فوتبال فكر كند.

 

مدير عامل باشگاه داماش در پايان در پاسخ به اين پرسش كه آيا با علي دايي براي هدايت تيم داماش مذاكره كرده‌ايد؟ اظهار كرد: خير. دينورزاده ، سرمربي داماش است و كادر ما تغيير نخواهد كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)