تکمیلی
مرجع خبری پرسپولیس : دومين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز زير نظر حميد استيلي برگزار شد.

 

دومين تمرين پرسپوليس براي فصل آينده از ساعت 10:35 صبح امروز پس از صحبت‌هاي حميد استيلي آغاز شد. بازيكنان پرسپوليس ابتدا بدن‌هاي خود را گرم كردند و سپس در گروه‌هاي 2 نفره به كار با توپ پرداختند.

 

* در كنار تمرين امروز پرسپوليسي‌ها يك مدرسه فوتبال نيز در چمن مصنوعي تمرين مي‌كرد.

 

 

 

* شيث رضايي، منصوري، داستاني، سيف اللهي، كريمي، محمد، شكوري، نوروزي، حقيقي، بادامكي، مازيار زارع، فشنگچي‌، غلامرضا رضايي، نوري و نورمحمدي در تمرين حضور داشتند.

 

مهدي الهايي و تيزرو دو بازيكن اميد‌ پرسپوليس نيز در تمرين امروز حضور داشتند كه به‌ آنها اجازه تمرين كردن داده نشد.

 

* محمود خوردبين در محل تمرين حضور پيدا كرد. او پس از مذاكرات روز گذشته‌اش در اين تيم ماندني شد. خوردبين پس از حضور در تمرين با استيلي روبوسي كرد.

 

* 30 هوادار حضور داشتند. آنها ابتدا به تشويق بازيكنان پرسپوليس پرداختند و سپس كريم انصاري فرد، جلال حسيني و مهدي مهدوي‌كيا را مورد تشويق قرار دادند. اين عده بعدي عليه سيد مهدي رحمتي شعارهايي سر دادند و او را پولكي ناميدند. هواداران عليه مولايي بدنساز فصل گذشته پرسپوليس نيز شعار دادند و اعلام كردند “مولايي يادت باشه كماسي ‌سرورته ” همچنين آنها خطاب به استقلالي‌ها گفتند: “كرار ياد باشه كريمي سرورته. ”

 

* پرويز كماسي‌ كارهاي بدني امروز پرسپوليسي‌ها را زير نظر داشت. وي به عنوان بدنساز جايگزين مولايي شده است.

 

* مجتبي شيري غايب بود.

 

* جايگاه خبرنگاران درست شده بود و خبرنگاران در آنجا مستقر شدند.

 

* در مرحله دوم بازيكنان پرسپوليس به دو گروه تقسيم شدند و به كار با توپ و آقا وسط پرداختند. سپس به مدت نيم ساعت دويدند و در قالب 2 گروه سفيد و قرمز در محوط كوچك حفظ توپ و پرسينگ را در دستور كار خود قرار دادند. علي كريمي و محمد نوري با كاور زرد رنگ به هر دو تيم كمك مي‌كردند.

 

* بنري بزرگ روي نرده‌هاي ورزشگاه درفشي‌فر نصب شده و در آن نوشته شده بود: قهرماني پرغرور تيم پرافتخار و مردمي پرسپوليس در جام حذفي و همچنين آغاز ليگ يازدهم را به سرمربي محترم جناب آقاي استيلي و اعضاي كادر فني و بازيكنان و هواداران تبريك مي‌گوييم. روابط عمومي باشگاه پرسپوليس و مجموعه ورزشي درفشي‌فر. ”

 

* غلامرضا رضايي پس از مدت‌ها پا به توپ شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)