باشگاه پرسپولیس امروز با آقای گل رده امیدها برای حضور در این تیم به توافق دست یافت.

مبین رنجبری، آقای گل کنونی لیگ امیدهای تهران از تیم عقاب و نیما معروف‌ بیگی، هافبک دفاعی عقاب امروز با پرسپولیس قرارداد بستند اما سال بعد به تیم ملحق خواهند شد.

در شرایطی که بحث زیادی درباره نقل و انتقالات و البته آینده نیمکت پرسپولیس مطرح است، مدیران این تیم امروز با مهاجم آقای گل رده امیدها به توافق دست یافتند و قراردادش را به امضا رساندند.

مبین رنجبری مهاجم زیر 23 سال تیم عقاب تهران که در حال حاضر آقای گل این رده محسوب می‌شود با حضور در باشگاه پرسپولیس و توافق با سرخپوشان، قراردادش را به امضا رساند و کار را در جمع این تیم در ادامه فصل دنبال خواهد کرد.

بعد از انتقال مبین رنجبری به عنوان آقای گل رده امیدها از تیم عقاب به پرسپولیس، این باشگاه دومین انتقال خود از رده زیر 23 سال را نیز از این باشگاه شکل داده و نیما معروف بیگی را به خدمت گرفت.

مدافع کناری 21 ساله عقاب تهران که از قامت خوبی نیز برخوردار است و سابقه گلزنی در رده امیدها به پرسپولیس و استقلال را نیز در کارنامه دارد، دومین بازیکنی است که امروز در توافق با مدیران پرسپولیس، به جمع سرخپوشان اضافه شده است.

این در حالیست که اکنون هواداران این تیم همچنان در انتظار مشخص شدن تکلیف نیمکت و جذب بازیکنان نامدار برای حضوری قدرتمند در ادامه فصل هستند.

این دو بازیکن چون نیم فصل دوم در لیگ امیدهای تهران بازی کرده اند نمی توانند برای تیم امید یا بزرگسالان پرسپولیس بازی کنند. آنها برای فصل بعد در لیست زیر ۲۳ساله های پرسپولیس قرار گرفته و تا پایان فصل برای امیدهای عقاب بازی خواهند کرد و در این تیم سربازی شان را هم احتمالا طی کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)