شرایط توافق دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس برای انتقال آقایی‌پور مشخص شد.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقال جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان است و تمایل دارد مهاجم جوان آبی‌ها را به جمع تیم خود اضافه کند، حریف نیز شرایط خاصی برای این انتقال در نظر گرفته است.

در ابتدا باشگاه استقلال اعلام کرد برای این انتقال خواهان دریافت مبلغ 30 میلیارد تومان برای صدور رضایتنامه است که از سوی پرسپولیس رد شد با این حال گفتگوی دو باشگاه همچنان ادامه دارد و طرفین بحث معاوضه را نیز به شدت دنبال می‌کنند.

باشگاه استقلال خوزستان با نظر سیروس پورموسوی قصد دارد لیستی پنج نفره به پرسپولیس اعلام کند تا از بین آنها بازیکنی برای معاوضه با جواد آقایی‌پور مورد موافقت قرار گیرد. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس نیز تا این لحظه نام دو بازیکن خود را برای این انتقال و معاوضه به آبی‌ها اعلام کرده که مورد موافقت قرار نگرفته است.

گفته می‌شود فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف و نبیل باهویی جزو این لیست محسوب می‌شوند. با این حال گفته می‌شود این باشگاه برای انتقال علاوه بر معاوضه قرضی به دنبال دریافت 10 میلیارد نیز می‌باشد.

باشگاه پرسپولیس نیز بعد از اینکه از مواضع خود برای این انتقال کوتاه آمد، پیشنهاداتی به استقلال داده است که تا این لحظه مورد موافقت آنها قرار نگرفته است. مهمترین موضوع انتقال نبیل باهویی است. بازیکنی که البته استقلال خوزستان و سیروس پورموسوی نیز خواهان جذب آن است اما شرایط مالی دو طرف مانع این اتفاق شده است. باشگاه استقلال خوزستان برای این انتقال باید مبلغ ارزی قرارداد نبیل باهویی را برعهده گیرد که تا این لحظه مورد موافقت این تیم واقع نشده است.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس پیشنهاد انتقال میلاد سورگی را نیز به استقلال خوزستان داده است و تمایل دارد با انتقال سورگی به استقلال خوزستان، مبلغ 10 میلیارد نیز به این باشگاه پرداخت کند. با این حال باشگاه استقلال خوزستان به این پیشنهاد پاسخ رد داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)