مرجع خبری پرسپولیس : مدافع جديد تيم پرسپوليس گفت: به استقلالي‌ها يا علي گفتم اما آنها حتي جواب تلفن من را نمي‌دادند.

 

محمد نصرتي پس از عقد قرارداد با پرسپوليس اظهار داشت: بسيار خوشحالم كه دوباره به پرسپوليس بازگشتم. من از اين تيم خاطرات خوبي دارم و پس از صحبت‌هايي كه امروز با كاشاني و استيلي داشتم به توافق رسيدم كه يك سال در خدمت پرسپوليس باشم.

وي در پاسخ به اين سؤال كه چطور با داشتن قرارداد با استقلال راهي پرسپوليس شد، عنوان كرد: اولين نفري بودم كه با استقلالي‌ها صحبت كردم و قرارداد داخلي بستم اما خود استقلالي‌ها بهتر مي‌دانند كه چرا من امروز اين تصميم را گرفتم.

 

نصرتي ادامه داد: امروز هم به باشگاه استقلال رفتم و با معاونان باشگاه و مظلومي صحبت كردم. آنها هم حق را به من دادند. البته مظلومي راحت اين موضوع را نمي‌پذيرفت كه جدا شوم اما وقتي به او گفتم به هيچ تعهدي عمل نشده حرفم را قبول كرد. من دست “يا علي ” به فتح‌الله‌زاده داده بودم تا كار كنم اما اين درست است كه دو روز جواب تلفن‌هايم را ندهند؟ مي‌توانستند جواب بدهند و بگويند پول نيست.

 

مدافع فصل گذشته تراكتورسازي خاطرنشان كرد: به دليل مشكل شخصي و خانوادگي نمي‌خواستم اين فصل در تبريز باشم. در تهران هم دو تيم بيشتر نبود. آن زمان شرايط پرسپوليس طوري نبود كه بخواهم به اين تيم بروم و در نتيجه با استقلال صحبت كردم. از طرف ديگر از اين سو و آن سو مي‌شنيدم كه استقلال همزمان در حال مذاكره با يك مدافع وسط ديگر است، چنين چيزي مي‌شود؟ به استقلالي‌ها گفته بودم بايد به قولي كه به من دادند پايبند باشند خودشان مي دانند كه مشكل چه بوده است. به هر حال آن‌ها به حرف‌هاي خود عمل نكردند و كاشاني و استيلي هم لطف كردند و به من پيشنهاد دادند و خوشحالم كه دوباره به خانه خود برگشتم. اصلا من قرمز هستم و چه در تراكتورسازي باشم و چه حالا كه به پرسپوليس آمده‌ام، هميشه قرمز مي‌پوشم.

 

وي ادامه داد: من به استقلالي‌ها گفتم كه مشكلاتي دارم كه بايد آن‌ها را برطرف كنيد و حتي خود مسئولان استقلال هم به من گفتند كه حق با تو است اما آن‌ها به صحبت‌هاي خود عمل نكردند.

نصرتي گفت: از شما مي‌پرسم به عنوان يك بازيكن ملي‌پوش اگر جاي من بوديد چه كاري انجام مي‌داديد؟ تصميم گرفتم با پرسپوليسي‌ها كه بعد از استقلال به من پيشنهاد دادند مذاكره كنم و خوشبختانه با اين تيم به توافق رسيدم.

 

 

مدافع پرسپوليس با اشاره به خاطرات خود با حميد استيلي و پرسپوليس در سال 86 گفت: خوشحالم كه بار ديگر با استيلي كار خواهم كرد، او در فصل 86 كه يك قهرماني شيرين را به دست آورديم، يك تيم خيلي خوب بست و خودش من را به پرسپوليس آورد، خاطرات خيلي خوبي با استيلي دارم و مطمئنم با وجود او و امثال علي كريمي در پرسپوليس امسال مي‌توانيم به قهرماني ليگ برتر برسيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)