مرجع خبری پرسپولیس : حسين شمس گفت: با صحبت هايي که با کاشاني داشتيم، تيم فوتسال پرسپوليس را براي قهرماني مي بنديم.

 

حسين شمس، سرمربي اسبق تيم ملي فوتسال کشورمان اظهار كرد: مدت هاست که با آقاي کاشاني در ارتباط با تيم فوتسال پرسپوليس در حال صحبت هستيم. آشنايي من با سرپرست باشگاه پرسپوليس به سال هاي دور بر مي گردد که در آموزش و پرورش بودم و هميشه ايشان سمت رياست بنده را داشت.

مدير فني تيم پرسپوليس تصريح کرد: روز گذشته (يکشنبه) طي تماسي، قرار جلسه امروز را داشتيم تا در ارتباط با تيم فوتسال پرسپوليس گفتگوي نهايي را انجام دهيم که امروز (دوشنبه) ساعت 10 صبح اين جلسه برگزار شد و پس از مذاكراتي كه داشتيم به عنوان مدير فني و مشاور مديرعامل، در خدمت فوتسال باشگاه پرسپوليس خواهم بود.

 

مشاور سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: با توجه به پتانسيلي که در تيم فوتسال پرسپوليس وجود دارد و نام و آوازه اين باشگاه، تيم را براي قهرماني مي بنديم. اين کار را از فردا صبح پس از استقرار در باشگاه انجام خواهيم داد. بازيکنان بزرگي مد نظر ما هستند، مثل وحيد شمسايي و ملي پوشاني که به جمع ما اضافه مي شوند و فکر مي کنم بتوانيم تيم قدرتمندي را بسازيم که مدعي قهرماني امسال باشند. ضمن اينكه محمدرضا حيدريان نيز در اين تيم حضور دارد.

 

حسين شمس در مورد کادر فني نيز گفت: بنده به عنوان مشاور آقاي کاشاني منصوب شدم و محمدرضا حيدريان سرمربي اين تيم خواهد بود. آقايان نظام علي گرامي و اصغر قهرماني نيز به عنوان کمک هاي سرمربي به ما کمک خواهند کرد.

وي تاکيد کرد: محمد رضا حيدريان سال گذشته زحمات زيادي کشيد و با توجه به بودجه اي که در اختيار داشت، توانست تيم را در ليگ برتر حفظ کند. طبيعي است که امسال با جذب بازيکنان حرفه اي، قطعا سرمربي تيم مسئوليتش سنگين تر مي شود و با توجه به اينکه باشگاه از کادر فني قهرماني مي خواهد، طبيعي است که کار براي ما بسيار سخت خواهد بود.

شمس در مورد مسابقات ليگ برتر فوتسال در سال گذشته افزود: ليگ برتر در سالي که گذشت، ليگ بسيار خوبي بود که رقابت ها در آن بسيار نزديک پيگيري مي شد. در بالاي جدول سه تيم فولاد ماهان، شهيد منصوري و گيتي پسند رقابت داشتند که در نهايت تيم شهيد منصوري قهرمان شد. در پائين جدول هم رقابت ها بسيار دشوار و نزديک به هم بود اما امسال فکر مي کنم 14 تيمي که در اين مسابقات حضور دارند، حداقل 8 تا 9 تيم مدعي قهرماني هستند و اين کار را بسيار سخت مي کند.

مدير فني تيم فوتسال در خصوص برنامه هاي در نظر گرفته شده براي تيم فوتسال گفت: برنامه هاي ما از فردا (سه شنبه) پس از مستقر شدن در باشگاه با عقد قراردادها آغاز مي شود و فکر مي کنم از اواسط هفته آينده استارت تمرينات سال جاري خواهد خورد. ضمن اينکه مسابقات امسال از دهم شهريور ماه آغاز مي شود.

حسين شمس در پايان به تشكيل تيم فوتسال اميد پرسپوليس اشاره کرد و گفت: ما با همفکري حبيب كاشاني تشکيل يک تيم اميد قدرتمند را در نظر داريم. باشگاه پرسپوليس، باشگاه بسيار بزرگي است و علامندان بسياري دارد، از همين رو از کليه بازيکناني که سن شان به رده سني اميد مي خورد، دعوت مي کنيم در تست تيم ما شرکت کنند تا ما بتوانيم با کشف استعدادهاي جوان، تيم شايسته اي را راهي مسابقات ليگ برتر فوتسال کشور کنيم. طبعا دراين خصوص،‌به مرور اطلاع رساني خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)