سقف قرارداد را رعایت کردم
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای حضور در جمع سرخپوشان لحظه شماری می‌کردم، اما مشکلاتی وجود داشت که نمی توانستم زودتر به تیم محبوبم بپیوندم.

 

محمد نصرتی مدافع ملی پوش كشورمان كه در قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم این تیم را همراهی می كرد، درباره بازگشت خود به این تیم گفت:

 

پرسپولیس خانه من است و خاطرات خوشی را با این تیم و هوادارانش دارم. به همین جهت تصمیم گرفتم با شناختی که از کاشانی و استیلی دارم، بار دیگر در این تیم حضور یابم و تلاش كنیم قرمزپوشان پایتخت را به سکوی قهرمانی برسانیم.

 

وی افزود: بنابه درخواست حمید استیلی به باشگاه محبوبم آمدم و پس از دیدار و گفت‌وگو با سرپرست باشگاه توانستم بار دیگر در خدمت این تیم باشم.

 

نصرتی در مورد قراردادش اظهار داشت: قرارداد من یکساله به ثبت رسید و با رضایت طرفین، سقف قرارداد نیز در آن رعایت شده است.

 

مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره حضورش در تیم استقلال و قرارداد داخلی با این باشگاه تصریح کرد: نمی خواهم درباره این موضوع صحبتی كنم. آنها خودشان می دانند چه اتفاقی رخ داد و علی رغم اینكه قرارداد داخلی به ثبت رسیده بود، مسائلی پیش آمد كه تصمیم دیگری گرفتم. فكر می كنم آنها هم حق را به من می دهند؛ چرا كه خودشان نیز به تعهداتشان عمل نكردند.

 

نصرتی درخصوص تیم فعلی پرسپولیس و فصلی که در پیش رو دارد، گفت: نسبت به حمید استیلی شناخت کامل دارم؛ چون یک فصل را با او کار کردم و قهرمان شدیم و آن سال، تیم را استیلی بست. او در كارش موفق می شود. امیدوارم بتوانم امسال هم مثل آن دوره، برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و بتوانم یک فصل خیلی خوب را با قهرمانی برای پرسپولیس به پایان برسانم.

 

مدافع پرسپولیس در مورد حضور علی کریمی در این تیم تاکید کرد: علی کریمی برای تمام ایرانیان و حتی آسیا چهره ای شناخته شده بوده و بازیکن بسیار توانمندی است. دیگر بازیکنان نیز توانایی های خاص خودشان را دارند و یقینا با حفظ اسکلت تیم و جذب چند بازیکن مورد نیاز، تیمی رویایی را خواهیم داشت. 

 

نصرتی در پایان گفت: مردم خوب آذربایجان در حدود یک سال و نیمی که آنجا بودم، به خوبی مرا مورد حمایت خود قرار دادند و می خواهم از آنها تشکر كنم. خاطرات خوبی را در آذربایجان داشتم و تشکر ویژه ای از تماشاگران خوب تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دارم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)