مرجع خبری پرسپولیس : فصل گذشته تيم‌هاي زيادي درصدد به خدمت گرفتنش بودند ولي در نهايت سر از استيل‌آذين درآورد. اما اين فصل با گذشت چيزي حدود دو هفته از شروع فصل نقل و انتقالات، هنوز تصميمي در خصوص تيم آينده‌اش نگرفته است و به نوعي در بلاتكليفي به سر مي‌برد.

از حسن اشجاري مدافع چپ پاي استيل صحبت مي‌كنيم؛ بازيكني كه دوباره زمزمه پرسپوليسي شدنش شنيده مي‌شود و اين در حالي است كه وي هنوز موفق به دريافت رضايت‌نامه‌اش از باشگاه استيل‌آذين نشده است.

مثل اينكه تا روزي كه رسما پرسپوليسي نشوي قرار است خبر حضورت در اين تيم شنيده شود؟!

چطور مگر؟ اتفاق جديدي رخ داده است؟

اينطور كه شنيده‌ايم پرسپوليسي‌ها به دنبال اين هستند تا براي فصل آينده از ميان تو و معدنچي يك نفر را جذب كنند!
باور كنيد خودم در جريان اين قضيه نبودم و نيستم و همين الان از شما اين خبر را مي‌شنوم.

حالا اگر با پيشنهاد مسوولان اين باشگاه مواجه شوي آن را قبول مي‌كني؟
فعلا اختيارم دست خودم نيست كه بخواهم بگويم پيشنهاد آنها را قبول مي‌كنم يا نه.

منظورت چيست كه اختيارت دست خودت نيست؟
من يك سال ديگر با استيل‌آذين قرارداد دارم و هنوز بازيكن اين تيم به حساب مي‌آيم و به همين دليل درست نيست كه بخواهم با باشگاهي وارد مذاكره شوم. تا زماني كه از اين باشگاه رضايت‌نامه‌ام را نگيرم آقاي هدايتي صاحب اختيارم هستند و ايشان در مورد تيم فصل آينده‌ام تصميم‌گيري مي‌كنند.

اكثر بازيكنان كليدي استيل‌آذين با دريافت برگه تسويه حساب و رضايت‌نامه‌شان، رسما از اين تيم جدا شده‌اند. در اين ميان چرا تو هيچ اقدامي براي دريافت رضايت‌نامه‌ات نكردي؟
فعلا منتظر هستم تا ببينم آقاي هدايتي براي فصل آينده امتياز يك باشگاه ليگ برتري را خريداري مي‌كنند يا خير. ضمن اينكه، دريافت رضايت‌نامه‌ام فقط در گرو موافقت آقاي هدايتي است چرا كه هنوز بازيكن استيل‌آذين هستم.

پس منتظر مشخص شدن وضعيت علي دايي و تيم آينده اين مربي نيستي؟
طي اين مدت خيلي‌ها عنوان كردند كه حسن اشجاري منتظر مشخص شدن وضعيت علي دايي و تيم ‌آينده اين مربي است، در صورتي كه اصلا اينطور نيست. نمي‌دانم چرا خيلي‌ها موضوع رفاقت من با علي دايي را به مسايل فوتبالي‌مان ربط مي‌دهند. همه بدانند كه دوستي من با علي­آقا هيچ ارتباطي به فوتبال ندارد. اگر تاكنون درباره آينده‌ام تصميمي نگرفته‌ام صرفا به اين خاطر است كه با استيل‌آذين قرارداد دارم و از اين رو منتظر مشخص شدن وضعيت آقاي هدايتي هستم نه علي دايي.

پس با اين اوصاف اگر موفق به دريافت رضايت نامه‌ات شوي و به دنبال آن با پيشنهاد پرسپوليسي‌ها مواجه شوي، حاضر به حضور در پرسپوليسي كه استيلي سرمربي‌اش است، مي‌شوي؟
من با آقاي استيلي مشكلي ندارم و براي ايشان احترام زيادي قائل هستم. همانطور كه گفتم بحث رفاقت من با علي آقا جدا از مباحث فوتبالي‌مان است و اين دليل نمي‌شود چون با دايي رفيق هستم به تيمي كه آقاي استيلي سرمربي‌اش است نروم.

آمديم و هدايتي موفق به خريدار امتياز يك تيم ليگ‌برتري نشد آن وقت تكليف تو چه مي‌شود؟
فعلا كه اواسط فصل نقل‌وانتقالات است و خيلي دير نشده كه بخواهم غصه اين مساله را بخورم.

ولي قطعا تا آن زمان ليست خيلي از تيم‌هاي مطرح و خوب ليگ بسته مي‌شود!
روي زمين نمي‌مانيم و بالاخره يك تيم پيدا مي‌شود كه بخواهيم فصل آينده در آن توپ بزنيم و بازي كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)