از تیم های آلمانی پیشنهاد ندارم

مرجع خبری پرسپولیس : هنوز چند روزي از پايان ليگ و جام حذفي نگذشته بود كه وحيد هاشميان به آلمان رفت. اين سفر باعث شد تا حرف و حديث‌هاي زيادي پيش بيايد.


خيلي‌ها فكر مي‌كردند هاشميان براي مذاكره با تيم‌هاي آلماني به اين كشور سفر كرده و به اين خاطر قبل از مذاكره با پرسپوليسي‌ها به سفر رفته اما ظاهرا چنين خبري نيست و مهاجم فصل گذشته پرسپوليس فقط براي انجام امور شخصي به آلمان رفته:

«من حدود 6 ماهي است كه در ايران هستم و نتوانستم به آلمان بيايم به همين دليل يكسري كارهاي شخصي‌ام مانده كه آمدم آنها را انجام بدهم. سفرم به آلمان كاملا شخصي است و ربطي به فوتبال ندارد.»

وحيد هاشميان كه هنوز با هيچ تيمي مذاكره نكرده، بار ديگر مذاكره با تيم‌هاي آلماني را رد مي‌كند: «همان طور كه قبلا گفتم سفر من به آلمان ربطي به فوتبال ندارد و با هيچ تيمي مذاكره نكردم. چون فعلا پيشنهادي از تيم‌هاي آلماني ندارم.»

در مدتي كه حميد استيلي سرمربي پرسپوليس شده، فرصت مذاكره با هاشميان را پيدا نكرده، چون مهاجم سابق تيم ملي در ايران حضور نداشته. به همين دليل استيلي منتظر است تا وحيد هاشميان به ايران برگردد و با او براي فصلي ديگر مذاكره كند.

تصور مي‌شد استيلي مذاكرات اوليه را به صورت تلفني با هاشميان انجام داده باشد اما اين اتفاق هم نيفتاد، چون هاشميان مذاكره با هر تيمي را تكذيب مي‌كند: «من تا به حال با هيچ تيمي صحبت نكردم و بايد به ايران برگردم تا ببينم چه پيشنهادهايي دارم و آنها را بررسي كنم. با پرسپوليس هم به زودي مذاكره خواهم كرد تا تكليف فصل آينده‌ام مشخص شود. اولويتم در ايران ماندن در پرسپوليس است اما بايد ديد شرايط به چه صورتي رقم مي‌خورد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)