مطمئن باشید این دوری بیشتر از یکسال نمی شود

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از یک تیم قطری پیشنهاد دارم و اگر شرایط پیوستن به این تیم مهیا نشود تا پایان هفته به یک تیم مدعی خواهم پیوست.

 

سپهر حیدری در خصوص عدم توافق با مسئولان داماش گفت: آقای عابدینی از مدیران بزرگ فوتبال ایران هستند و احترام خاصی برای ایشان قائلم. اتفاقا مذاکرات خوبی داشتم اما بر سر مسائل مالی با این تیم به توافق نرسیدم و حضورم در داماش منتفی شد.

 

حیدری در خصوص اینکه از چه تیم هایی پیشنهاد دارد، گفت: حدس زدن آن سخت نیست. از 4 تیم بالای جدولی پیشنهاد دارم حتی یکی از رابطین باشگاه استقلال با مدیربرنامه هایم تماس گرفت اما با تمام احترامی که برای استقلال و هوادارانش قائل هستم این پیشنهاد قابل بحث نیست.

 

 

استیلی در خصوص دلایل جدایی اش از پرسپولیس می گوید: آنقدر از این اتفاق شوکه هستم که ترجیح می دهم فعلا سکوت کنم. افتخار می کنم با دنده شکسته برای پرسپولیس بازی کردم و حالا هم وقتی هواداران مرا می بینند دلایل جدایی ام از پرسپولیس را می پرسند اما دلایل جدایی من فنی نبود. هواداران مطمئن باشند این جدایی بیشتر از یکسال طول نمی کشد.

 

حیدری در پایان افزود: از یک تیم قطری پیشنهاد دارم و اگر حضورم در این تیم قطعی نشود تا پایان هفته تیم جدیدم را معرفی می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)