آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان استیلی
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی باشگاه پرسپولیس با تشریح آخرین وضعیت این تیم در فاصله یک ماه مانده تا شروع رقابتهای لیگ برتر در مورد جذب مهدی مهدوی کیا گفت: این بازیکن از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس است و مطمئن باشید اگر بازیکن آزاد بود قطعا او را جذب می‌کردیم.


حمید استیلی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت:


 

شرایط تیم خوب است اما تنها مشکل ما جدایی ملی‌پوشان برای شرایط حساس است. ما تمریناتنمان را برای حضور در رقابت‌‍های لیگ برتر آغاز کرده‌ایم اما رفتن نفرات اصلی و کلیدی‌مان به اردوی تیم ملی کار را برای آماده‌سازی بهتر تیم سخت کرده است.

 


احتیاج داریم تمام نفرات تیم در کنارمان باشند

 

وی با بیان اینکه حدود یک ماه تا آغاز لیگ یازدهم باقی مانده، افزود: احتیاج داریم تمام نفرات را کنار هم برای آماده‌سازی مطلوب‌تر داشته باشیم تا آنها را از لحاظ تکنیکی، روحی-روانی و تاکتیکی به هماهنگی دلخواه برسانیم. در این روزها حضور بازیکنان در تمرینات گروهی بسیار مهم است زیرا این تمرینات جهت آماده‌سازی تیم برای حضور در لیگ برتر است.


طوری برنامه‌ریزی کنند که نه تیم ملی متضرر شود نه باشگاه‌ها

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جذب نفرات مد نظرش تا 3-2 روز آینده خبر داد و افزود: موفقیت تیم ملی برای همه مهم است اما مسئولان باید طوری برنامه‌یزی کنند که نه تیم ملی متضرر شود نه تیم‌‎های باشگاهی مانند پرسپولیس که فصل آینده نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، ضربه بخورد.


نتوانیم تیم را خوب آماده کنیم، کارمان برای حضور در لیگ سخت می‌شود

 

وی با تاکید بر اینکه آماده‌سازی تیم با نیمی از نفرات کار بسیار سختی است، ادامه داد: در حال حاضر در دوران آماده‌سازی هستیم و اگر نتوانیم تیم را به خوبی آماده کنیم، کارمان برای حضور در لیگ برتر سخت می‌شود. ضمن اینکه سال آینده در 3 جام بازی کنیم و از سایر تیم‌ها مسابقات بیشتری پیش رو خواهیم داشت. گرچه پتانسیل بازیکنان بالاست اما باید بتوانیم با تمرینات مناسب آنها را به هماهنگی لازم برسانیم.


می‌خواهیم آنگونه که هواداران دوست دارند، تیم را ببندیم

 

استیلی در مورد اینکه اعلام کرده باشگاه پرسپولیس سقف قراردادها را رعایت می‌‍‌کند و این مسئله باعث می‌شود این تیم نتواند ستاره‌ها را جذب کند، تصریح کرد: این سیاست باشگاه است اما باید آنگونه که هواداران دوست دارند تیم را ببندیم و نفرات خوبی را به خدمت بگیریم. من نام بازیکنان مد نظرم را به باشگاه داده‌ام و حتی خودم هم وارد عمل شده‌ام و با برخی صحبت کرده ام تا بتوانم تیم را به بهترین شکل ببندم


شایعه پپشنهاد 800 میلیونی به انصاریفرد و جذب همزمان انصاریفرد و اولادی

 

وی در مورد پیشنهاد 800 میلیون تومانی کریم انصاریفرد به پرسپولیس تاکید کرد: اینها شایعه است زیرا من با برادرش صحبت کردم و اصلا پیشنهاد مالی به ما نداده است. ضمن اینکه کریم پرسپولیس را خیلی دوست دارد و در صورت فراهم شدن شرایط لازم، به پرسپولیس می‌آید. البته با اولادی هم مذاکرات خوبی داشتیم گرچه او یک پیشنهاد خارجی و اروپایی دارد اما خیلی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند. اگر شرایط ایجاد شود دوست دارم انصاریفرد و اولادی را همزمان به خدمت بگیریم.


امیدوارم شرایطی مهیا شود که بتوانیم مهدوی‌کیا جذب کنیم

 

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در مورد آخرین وضعیت جذب مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: من خیلی در خصوص این موضوع صحبت کردم، به شخصه مهدی را دوست دارم و امیدوارم شرایطی مهیا شود که بتوانیم این بازیکن را به خدمت بگیریم.


مهدوی‌کیا بازیکن آزاد بود، صددرصد جذبش می‌کردیم

 

وی در پاسخ به این سئوال که این شرایط چیست؟، افزود: ما باید جای خالی داشته باشیم تا این بازیکن را جذب کنیم. اگر وی بازیکن آزاد بود صد در صد او را به پرسپولیس می‌آوردیم اما امروز مشکلاتی داریم که کار را برای ما در خصوص جذب این بازیکن سخت کرده است.


مهدوی‌کیا اسطوره باشگاه است

 

استیلی ادامه داد: مهدوی‌کیا اسطوره باشگاه است و چندین و چند سال برای این تیم زحمت کشیده و به عنوان دوست و سرمربی تیم علاقه دارم مهدی در تیمم بازی کند اما در پست وی بازیکنان دیگری داریم که با ما قرارداد دارند و یکسری هم قراردادشان را تمدید کرده اند. من برای هر پست به یک بازیکن اصلی و ذخیره نیاز دارم ولی اگر جای خالی در فهرست بازیکنان وجود داشته باشد، حتما این بازیکن را به خدمت خواهیم گرفت.


کریمی و مهدوی‌کیا با همدیگر دوست هستند

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا درگیری‌های بوجود آمده بین کریمی و مهدوی‌کیا در استیل‌آذین یکی از عواملی است که باعث شده شما نظری روی مهدوی کیا نداشته باشید؟، اظهار داشت: اصلا چنین مسائلی وجود ندارد. آنها با هم دوست هستند یک سال من در استیل آذین با این دو بازیکن کار کرده‌ام و متوجه شدم آنها به همدیگر علاقه داشته و به کادر فنی احترام می‌گذارند. مهدوی‌کیا الگوی خوبی برای بازیکنان جوان است و حتی روزی که این بازیکن از آلمان به استیل‌آذین آمد کریمی در یک حرکت ارزشمند بازوبند کاپیتانی را به وی داد.


هدف‌مان در هر سه جام کسب نتایج قابل قبول هواداران است

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه فوتبال یک بازی درگیرانه است و ممکن است در آن اتفاقاتی بیفتد ولی این مسائل خیلی زود تمام شده و فراموش می شود گفت: هدف ما در فصل آینده این است که در 3 جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم هم بازی‌های خوبی را انجام دهیم و هم با نتایج قابل قبول هواداران را شاد کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)