عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس گفت: من قصد جدایی از پرسپولیس نداشتم و عدم تماس باشگاه باعث شد بروم.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که امسال هم مثل فصل گذشته توانست با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود، مهمان برنامه عادل فردوسی پور بود و درباره جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: واقعا دلم از هواداران و مدیران باشگاه شکست. خیلی از هواداران من را قضاوت نکردند اما بعضی از هواداران من را قضاوت کردند و خیلی به من فحش دادند.

او درباره رقم پیشنهادی باشگاه در ابتدای فصل به او گفت: واقعیت این است که من نمی خواستم جدا شوم. باشگاه به من برای تمدید ۱۱ میلیارد پیشنهاد داد درحالی که شنیدم قرارداد بعضی از بازیکنان ۱۸ و میلیارد۲۰ بسته شد. این پیشنهاد هم در شرایطی بود که تیم سه گانه گرفته و معمولا مهاجمان بیشترین رقم دریافتی را دارند. باشگاه سپاهان به من 32 میلیارد پیشنهاد داد و به باشگاه گفتم از سپاهان پیشنهاد دارم. هیچ کس نمی دانست من با سپاهان مذاکره کردم و اگر می خواستم بروم از همان روز اول بازارگرمی می کردم و با چند باشگاه مذاکره می کردم. من بعد از پایان فصل به ترکیه رفتم کسی به من زنگ نزد، بعدش به شمال رفتم اما کسی با من برای تمدید قرارداد تماس نگرفت در نهایت هم به تهران آمدم اما باز هم کسی تماس نگرفت و همین باعث شد فکر کنم شاید من را نمی خواهند.

آل کثیر درباره دلخوری اش از مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: من گفتم این پیشنهاد را از سپاهان را دارم ولی انقدر نمی خواهم و دوست دارم بمانم ولی رقمی بگویید که معقول باشد. شما با این پیشنهاد من را ترور شخصیتی می کنید. بعد از این که تیم سه گانه گرفته و من گل دربی را زدم و نقش داشتم یک رقم معقول پیشنهاد بدهید. به والله اگر 15 میلیارد پیشنهاد می دادند با چشم بسته امضا می کردم. همه می دانند ما سه چهار خانواده را اداره می کنیم و نیاز دارم ولی گفتم از آن 32 میلیارد می گذرم ولی شما مبلغ معقولی بدهید می مانم. معمولا مدیرعامل با بازیکن مذاکره می کند ولی من خودم به آقا یحیی زنگ زدم و گفتم از سپاهان پیشنهاد دارم. همین روند ادامه داشت و به جای باشگاه من به آنها زنگ می زدم و می گفتند حرفشان همان قبلی است. من گفتم شما به من توهین می کنید و حرف حرف خودتان است اگر به من نیاز دارید می گویید بیا مذاکره کنیم شاید اصلا با 13 میلیارد و یک آپشن به توافق می رسیدیم. من حتی تا پای بستن قرارداد با سپاهان منتظر تماس مدیران پرسپولیس بودم. شب قبل از قرارداد زنگ زدم گفتم فردا می خواهم قرارداد ببندم گفتند تا صبح مهلت بده. صبح هم خبری نشد و ظهر حتی خودم به مدیر اجرایی باشگاه زنگ زدم و گفتم دارم میروم تا با سپاهان قرارداد ببندم، اگر من را می خواهید، بگویید که برگردم اما گفت یک ساعت دیگر تماس می گیرد و دیدم از باشگاه خبری نشد.

وی در پایان گفت: بالاخره این یک ساعت هم گذشت و هیچ کس تماس نگرفت و هیچ تیمی برای من نمانده بود و همه باشگاه ها بازیکنان خود را گرفته بودند و من مجبور شدم قرارداد امضا کنم. به خدا اگر همان لحظه به من زنگ می زدند و می گفتند تو بچه این باشگاهی و حتی توهین می کردند و می گفتند بیخود کردی تیم دیگری بروی و اینجا خانه تو است می رفتم امضا می کردم ولی اصلا هیچ احترامی ندیدم و برای کسی مهم نبود بروم یا بمانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)