2 ساعته با پرسپولیس توافق کردم
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مسئولان باشگاه استقلال جواب تلفن من را نمی‌دادند و حالا می‌خواهند شکایت کنند. این هم در نوع خود جالب است.

 

محمد نصرتی اظهارداشت: نمی‌دانم منظور مسئولان باشگاه استقلال در مورد من که می‌خواهند شکایت کنند، چیست؟

 

 

 

آنها با من صحبت کردند و به توافق رسیدیم اما بعد از آن می‌روند با یک مدافع دیگر مذاکره می‌کنند و جواب تلفنهای مرا نمی‌دهند.

 

وی افزود: نمی‌دانم چه فکر و خیالی برای خودشان کرده‌اند. من نزدیک به 4 روز تمام به مسئولان باشگاه استقلال و حتی خود فتح‌الله‌زاده زنگ زدم اما زحمت جواب دادن به تلفن من را هم به خود نمی‌دادند. وقتی چنین رفتاری از خود نشان می‌دهند آیا باز هم باید منتظر بمانم؟

 

نصرتی خاطرنشان کرد: واقعا اگر مسئولان باشگاه استقلال می‌خواستند با من قرارداد امضا کنند چرا مرا به هیأت فوتبال نبردند؟ آنها عملا این دست و آن دست کردند تا من خودم از تیم بروم و این حرکت برنامه‌ریزی شده بود.

 

مدافع فصل گذشته تراکتورسازی در ادامه اظهارداشت: جالب است حالا که با پرسپولیس ثبت کردم همه مسئولان باشگاه استقلال حرف می‌زنند که این کار درست نبود، نصرتی با ما قرارداد داخلی داشت و… در صورتی که همه آنها تا قبل از آن از جواب دادن تلفن من پرهیز می‌کردند.

 

نصرتی افزود: من با پرسپولیس صحبت کردم و به توافق رسیدم سپس به هیأت فوتبال رفتم و ثبت کردم. تمام این کارها در عرض 2 ساعت انجام شد.

 

مدافع تیم ملی در پایان گفت: من خوشحالم که به پرسپولیس پیوستم و امیدوارم با این تیم محبوب و مردمی نتایج قابل قبولی را کسب کنیم البته مطمئن باشید پرسپولیس مدعی اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است و این تیم یکی از بهترین تیمهای فصل یازدهم خواهد بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)