مرجع خبری پرسپولیس : در ابتداي ليگ دهم با نظر مستقيم علي دايي جذب پرسپوليس شد تا او نيز در زمره بازيكنان باند شهريار بنامند. البته غلامرضا رضايي در گفت‌وگو با ما اطمينان مي‌دهد كه به اين قبيل اطلاعات اهميت نمي‌دهد.


از شرايط جسماني خودت شروع مي‌كنم. اوضاع رو به راه است؟
خدا را شكر مصدوميتم برطرف شده و در حال حاضر در تمرينات گروهي حاضر هستم.


 

 

 

پس با شروع بازي‌ها در تركيب خواهي بود؟

به اميد خدا كه مشكلي پيش نخواهد آمد و بتوانم تمرينات بدنسازي را كامل انجام بدهم تا با آمادگي كامل از اول ليگ در خدمت تيم باشم.

 

 

درباره مشكل مصدوميتت مي‌گفتي اگر خوب و كامل به آن نرسي در آينده مشكل‌ساز خواهد شد؟
خدا را شكر دوره كامل فيزيوتراپي و آب درماني را گذرانده‌ام و به قدر كافي عضلات شكمم را قوي كرده‌ام. تنها بايد در خلال تمرينات آماده‌سازي مواظبت بيشتر داشته باشم تا خداي ناكرده مشكلي پيش نيايد.

 

از اولين فصلي كه با پرسپوليس گذراندي صحبت مي‌كني؟
از لحاظ فردي تا زماني كه در بازي‌ها حاضر بودم، خدا را شكر همه چيز خوب بود و در تمام دقايق حضورم هرچه توان داشتم را در اختيار تيم گذاشتم. بازيكني هم نبودم كه تنها به فكر خودم باشم. فكر مي‌كنم كادر فني و باشگاه نيز از عملكردم راضي بودند و به نظرم اين موضوع از هر مساله ديگري برايم مهمتر است.

 

از عملكرد خودت راضي هستي؟
خيلي از بازي‌ها به دل خودم هم چسبيد، اما بعضي بازي‌ها را نيز به اين دليل كه نتيجه نمي‌گرفتيم، برايم راضي كننده نبود.

 

پرسپوليس چطور؟ تيم موفقي بود؟
از لحاظ تيمي نيز عملكرد مثبتي داشتيم و فكر مي‌كنم خوب نتيجه گرفتيم. البته در برخي مقاطع بدشانسي و خستگي و عدم در اختيار داشتن تمام بازيكنان به علت مصدوميت و محروميت همه دست به دست هم داد تا چند هفته نتوانيم نتايج خوبي كسب كنيم.

مقام‌هاي به دست آمده مناسب نام پرسپوليس بود؟
بله، ما در جام حذفي با گذر از سد تيم‌ها قدرتمندي مثل سپاهان، فولاد و ملوان به قهرماني رسيديم. در ليگ هم تحت شرايطي چهارم شديم كه اگر در چند بازي داوري حق خودمان را به ما مي‌دادند به طور حتم رتبه‌اي به مراتب بهتر از چهارمي نصيب‌مان مي‌شد.

 

فارغ از اين كه بازيكن پرسپوليس هستي، به پرسپوليس فصل گذشته چه نمره‌اي مي‌دهي؟
با وجود مشكلات و مصدوميت‌هاي متوالي كه گريبان بازيكنان پرسپوليس را مي‌گرفت، تيم خيلي خوب كار كرد و من به پرسپوليس فصل قبل نمره صددرصد قبولي مي‌دهم.

 

پس از عدم حضور دوباره علي دايي در پرسپوليس حرف و حديث‌هايي شايعه شده كه مي‌خواستم در اين باره نظر تو را هم بدانم؟
چه حرفي و حديث‌هايي؟!

اين كه علي دايي با پرسپوليس موفق نبوده و يا اينكه به تعدادي بازيكن خاص توجه داشته و به ديگر نفرات اهميت نمي‌داده و به قول معروف براي خودش در تيم، گروه و باند داشته است؟
به هيچ وجه اين طور نبوده است. علي دايي چه در تيم ملي و چه پرسپوليس يا تيم ديگري كه حضور داشته و من خبر داشته‌ام، هميشه حق را به حق‌دار مي‌داده است. علي دايي هميشه با همه بازيكنان يك رنگ و صاف و صادق رفتار كرده است.

 

پس چرا برخي چنين صحبت‌هايي را پشت سر علي دايي مطرح مي‌كنند؟
بالاخره تمام اين اتفاقات در همه جاي دنيا رخ مي‌دهد. يك زمان مربي تغيير مي‌كند؛ يك زمان بازيكن را نمي‌خواهند.

 

و علي‌رغم اين حرف و حديث‌ها با پرسپوليس ادامه مي‌دهي؟
به هر حال به اين حرف و حديث‌ها عادت كرده‌ايم. من سرباز پرسپوليس هستم و الان طبق وظيفه‌ام و قرارداد دو ساله‌اي كه داشتم و يك سال آن را خدا را شكر با موفقيت پشت سر گذاشته‌ام. البته به جز اين اواخر كه به علت مصدوميت ازتيم دور بودم. ان‌شاءا… امسال هم طوري باشد كه هم خودم راضي باشم و هم به طور كامل در خدمت تيم باشم. بالاخره اين تغييرات در همه جاي فوتبال است.

خودت بازيكني بودي كه با نظر مستقيم علي دايي جذب پرسپوليس شدي و مي‌گفتند كه پسر دايي هستي؟
اين باعث افتخارم است كه اسطوره فوتبال آسيا با فوتبالم اعتقاد دارد. اين را پيش از اين گفته‌ام، تا صد سال ديگر هم مي‌گويم. اين كه علي دايي قبولم دارد باعث افتخارم است. من هم هر جا بوده‌ام، چه در تيم ملي و چه پرسپوليس برايش بازي كرده‌ام و هيچ مشكلي هم نداشته‌ام.

 

البته اعتقاد علي دايي به غلامرضا رضايي بي‌علت نبوده است؟
خب هر مربي ببيند بازيكنش با جان و دل زحمت مي‌كشد و دستورات تاكتيكي‌اش را اجرا مي‌كند، از آن بازيكن بهره مي‌برد. من هم با تمام وجودم اين رفتار را اجرا مي‌كردم. حالا هم همين‌طور ادامه خواهم داد. در هر تيمي باشم با تمام وجود به كارم ادامه مي‌دهم. براي من به عنوان بازيكن نبايد تفاوتي داشته باشد كه چه كسي سرمربي است. با اين حال اعتقاد دايي به من برايم افتخار محسوب مي‌شود و به اين صحبت‌هايي هم كه مطرح مي‌شود اهميتي نمي‌دهم

از فكر لژيونر شدن درآمده‌اي؟‌
همين الان هم يك پيشنهاد خيلي خوب دارم و در حال بررسي آن هستم. البته بايد باباشگاه نيز در اين‌باره صحبت كنم. اما خودم تمايل دارم امسال هم با پرسپوليس باشم.

 

پيشنهادت اروپايي است يا آسيايي؟‌
همين آسيا خودمان است. البته اگر قطعي شد، اسم تيم را مي‌گويم.

 

 

الامارات به عنوان تجربه اول خوب از كار درنيامد.
قسمت اين بود. يك سري مشكلات آن زمان به وجود آمد كه ديگر حوصله ندارم درباره‌اش صحبت كنم.

 

مصدوم نمي‌شدي الان در اتريش و اردوي تيم ملي بودي؟
اين اتفاقات همه قسمت و تقدير است. بالاخره فشارهايي كه در طول فصل متحمل شدم باعث بروز اين مسايل هم شد. هنوز چيزي را از دست نداده‌ام. مطمئن باشيد با شروع ليگ به اولين اردوي تيم ملي دعوت خواهم شد.

 

از حذف فاجعه‌بار تيم اميد صحبت كن.‌
تيم خوبي بود. البته سال‌هاي قبل هم تيم‌هايي بهتر از اين داشتيم كه هر دوره به دليل بروز يك سري مشكلات شرايط حضور در المپيك را احراز نكرد. بايد اين مشكلات به شكل اصولي برطرف شود تا ديگر شاهد اين نباشيم تيم‌هاي اميدمان نسل به سنل نابود شوند.

 

از اين كه براي توانايي‌هايت سقف مشخص كنند چه حالي پيدا مي‌كني؟‌
اين قانون درست نيست و كاملا ناراحت كننده است. در تمام دنيا براي فوتبال و عقد قرارداد هيچ سقفي وجود ندارد. هربازيكني قيمت خودش را دارد و به اندازه ارزش و توانايي‌هايش پول مي‌گيرد. فعلا كه اين تصميم را براي فوتبال ايران گرفته‌اند و در حال حاضر تنها پرسپوليس است كه از اين بابت متضرر مي‌شود.

مهرداد اولادي خواهان پيراهن شماره 10 شده است! اگر پرسپوليسي شود اين پيراهن را به او مي‌دهي؟
مهرداد اولادي را دوست دارم. فوتبالش را هم خيلي قبول دارم، با هم خيلي رفيق هستيم، اما شماره 10 مال من است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)