پاسخ رحمتی از اتریش به اتهام درخواست یک میلیارد تومانی از پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : وقتی مهدی رحمتی به اتهام پیشنهاد یک میلیاردی پاسخ داد.

 

تیم‌ملی دیروز دو جلسه تمرینی سنگین را پشت‌سر گذاشت، تمرین نوبت صبح حدود 130 دقیقه به طول انجامید و نیمی از این زمان به انجام کارهای بدنی اختصاص داشت.

 

تمرین نوبت بعد از ظهر نیز 75 دقیقه بود اما نکته جالب اینجاست که اکثر ملی‌پوشان با خود «نت‌بوک» به اتریش برده‌اند تا در زمان بیکاری از اینترنت استفاده کنند. در جریان تمرین دیروز یکی از ملی‌پوشان به سیدمهدی رحمتی گفت یک منبع آگاه به یکی از خبرگزاری‌ها گفته تو 5، 6 شرط برای پرسپولیسی‌ها گذاشته‌ای و یک‌میلیارد پول خواسته‌ای. دروازه‌بان تیم‌ملی کشورمان نیز لبخندی زد و جواب داد:« خوانده‌ام! ولی این منبع مثل آبکش است و جرأت و شهامت ندارد خودش را معرفی کند تا جوابش را بدهم. من که نمی‌توانم جواب هر منبع یا آبکشی را بدهم.»

 

یکی از ملی‌پوشان لبخندی می‌زند و می‌گوید:« سید، حالا چقدر خواسته‌ای که رحمتی در جواب می‌گوید:«می‌دانستم امسال چه خطرهایی تهدیدم می‌کند، از دو سال قبل همه روی من زوم کرده بودند برای همین موقع اکثر مذاکرات صدای خودم و مذاکره‌کننده را ضبط کرده‌ام تا کسی نتواند مرا متهم کند، همه چیز را با مدرک دارم.»

 

رحمتی درخصوص قراردادش با استقلال هم گفته است:« من شرطی برای استقلال نگذاشته‌ام و آنها برای من شرط گذاشته‌اند اما چیزی هم امضا نکرده‌ام چون حرفم از امضایم محکم‌تر است.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)