مرجع خبری پرسپولیس : معاون اجرايي باشگاه استقلال مي گويد چون پرسپوليس نتوانسته سيد مهدي رحمتي را جذب كند، مسوولان اين باشگاه به دنبال ايجاد حاشيه و تخريب او هستند.

علي اميري در خصوص صحبت هاي حبيب كاشاني و پيشنهاد يك ميلياردي رحمتي به پرسپوليس تصريح كرد: به نظرم چون پرسپوليسي ها نتوانستند اين دروازه بان را جذب كنند و با او قرارداد ببندند با اين صحبت ها در حال تخريبش هستند.

 

وي ادامه داد: رحمتي تابع قوانين سازمان ليگ است و شايد چون نخواسته است به پرسپوليس برود اين پيشنهاد را جلوي پاي پرسپوليس گذاشته است.

معاون اجرايي باشگاه استقلال درباره چك 300 ميليون توماني پرداخت شده به رحمتي تاكيد كرد: چنين چيزي صحت ندارد. قرارداد رحمتي با استقلال سفيد امضا شده است و مباحث مالي براي رحمتي به هيچ عنوان اهميتي ندارد!

اميري همچنين در خصوص وضعيت سيد مهدي سيد صالحي خاطرنشان كرد: سيد صالحي در آخرين جلسه اش با مظلومي به تفاهم نرسيد. او الان يك بازيكن آزاد است و اگر شرايط استقلال را قبول كند مي تواند باز هم در اين تيم بازي كند.

وي با اظهار بي اطلاعي از حضور سيد صالحي در سپاهان گفت: ما نمي توانيم شرايط سيد صالحي را قبول كنيم به همين خاطر او به هر تيمي كه بخواهد مي تواند اضافه شود.

اميري در پايان در رابطه با وضعيت خسروحيدري يادآور شد: ما هنوز دنبال رضايتنامه اين بازيكن هستيم.اگر اين مشكل كوچك برطرف شود حيدري باز هم آبي پوش مي شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)