پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گاریدو مانند اوسمار هندوانه در بسته است و نمی توان اکنون درباره عملکرد او نظر داد و او حداقل به ۳ الی ۴ ماه زمان نیاز دارد.

علی پروین در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: وقتی بازی ها شروع شود و نحوه بازی تیم ها را ببینی می شود حدس زد کدام تیم قهرمان می شود. سال گذشته وقتی ترکیب پرسپولیس با آن بازیکنان و نحوه بازی تیم پرسپولیس را مشاهده کردم گفتم که این تیم قهرمان می‌شود و در آخر هم چنین اتفاقی رخ داد. بعضی وقت ها هم پیش بینی اشتباه می شود اما وقتی فوتبال را نگاه کنی می شود نتیجه را حدس زد. مثلا به نظرم در بازی نیمه نهایی یورو بین فرانسه و اسپانیا از نظر من اسپانیا برنده بازی خواهد بود چون واقعاً این تیم زیبا بازی می‌کند ولی شاید یک گل هم بخورد و ببازد.

او درباره وضعیت باشگاه پس از خصوصی سازی ادامه داد: خدا رحم کرد به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که زیر پوشش بانک و یک نهاد دیگر رفتند و با توجه به اینکه به مالکان جدید خود واگذار شده‌اند دیگر مشکل مالی ندارند و به نظرم خصوصی سازی بهترین کاری بود که مسئولان برای استقلال و پرسپولیس انجام دادند.

پروین عملکرد درویش و جدا شدن ستاره های پرسپولیس مثل عبدالکریم حسن افزود: زمان ما پول نبود و بازیکنان به عشق پیراهن تیم‌ها بازی می‌کردند اما اکنون پول آمده و حرف اول را می‌زند و بازیکنان هم حق دارند بخواهند و زندگی دارند. هر دو تیم پرسپولیس و استقلال به نظر من باید از باشگاه های دیگر و هرجایی که می توانند بازیکن بزرگ جذب کنند و جانشین بازیکنان جدا شده خود کنند تا فوتبال ما قوی باشد.

او در رابطه با «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی جدید پرسپولیس گفت: او مانند هندوانه در بسته می‌ماند ممکن است خوب دربیاید یا نیاید و دقیقاً مانند «اوسمار» می‌ماند که آقای درویش گفت بچه ها او را خواسته اند و من گفتم اگر بازیکنان او را خواسته اند خب انتخابش کن یا نتیجه می دهد یا نمی دهد که خوشبختانه نتیجه گرفت و قهرمان شد. این مربی جدید هم وضع را دارد و باید دید شرایط برای او چگونه خواهد بود و حداقل برای شناخت فوتبال ایران به ۳ الی ۴ ماه زمان نیاز دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)