مدافع تیم پرسپولیس گفت: بیرانوند خیلی دوست دارد برگردد و امروز شنیدم تماس های تلفنی با باشگاه برای بازگشت داشته است.

فرشاد فرجی پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس گفت: اول به هواداران نگران پرسپولیس سلام می کنم. قبل از پایان فصل صحبت های اولیه ای برای تمدید قرارداد داشتیم که به خاطر شرایط حساس بازیها به پایان فصل موکول کردیم. پس از پایان فصل در پاسخ به تماس باشگاه گفتم نگران من نباشید و اولویت اول و آخر من پرسپولیس است.

وی ادامه داد: بالاخره دیروز آقای درویش تماس گرفت و آمدم به باشگاه و من هم به خاطر این که نسبت به پرسپولیس ضعف دارم سال اولی که آمدم با آقای شکوری مذاکره کردم و گفتم سفید امضا میکنم که ایشان گفتند سازمان لیگ درج مبلغ را اجباری کرده و من گفتم هر مبلغی خودتان می خواهید بنویسید و مذاکره ما زیاد طول نکشید. امروز هم همین اتفاق افتاد و به آقای درویش گفتم هرچی صلاح میدونید بنویسید.

فرجی ادامه داد: من خواستم به پرسپولیس کمک کنم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و خودم خیلی خوشحال هستم. بحث منت گذاشتن نیست اما واقعیت این است هر بازیکنی در پرسپولیس بازی می کند حداقل از 14 تیم دیگر پیشنهاد دارد من هم این افتخار نصیبم شده بود در پرسپولیس چهار فصل خوب داشتم و پیشنهادات خوبی داشتم که نسبت به پرسپولیس مبلغ قابل توجهی می دادند. هیچ منتی نیست که من ماندم و این عشقی است که نسبت به پرسپولیس دارم.

وی افزود: این جملات شاید کلیشه ای باید ولی واقعیت است. من خودم به جوانان این توصیه را می کنم بازیکنی که به پرسپولیس می خواهد بیاید باید عاشق این تیم باشد چون در سختی ها و فشارها این عشق به پرسپولیس باعث می شود شما به راه خود ادامه دهید و شانه خالی نکنید. من خودم آدم انتقادپذیری هستم و می دانم اشتباهات و ضعف هایی داشتم ولی همان فرجی هستم که سال اولی که به پرسپولیس آمدم بعد از نیم فصل به تیم ملی دعوت شدم و چند پیشنهاد خوب خارجی دریافت کردم و همان بازیکن هستم و به هواداران قول می دهم تا آخری لحظه با تمام وجودم برای سربلندی پرسپولیس و خوشحالی هواداران تا سرحد توانم بازی کنم.

وی ادامه: من قبل از هر بازی با پدر و مادرم و همسرم تلفنی صحبت می کنم و این بار پدرم گفتم چرا تماس میگیری و ما را نگران می کنی که گفتم دوست دارم اگر در بازی اتفاقی برایم افتاد حداقل برای آخرین بار صدایتان را شنیده باشم و واقعا همین است که هرچه در توان داشته باشم می گذارم. قطعا امسال بیشتر از سالهای قبل تلاش میکنم و به هواداران قول می دهم نگران نباشید و فعلا باشگاه راه خود را می رود و اولین باشگاهی است که 100 درصد تسویه حساب کرده و با صحبت هایی که با آقای درویش داشتم خبرهای خوبی در راه است و نگران این نباشید که بازیکنان جوان با اسم پرسپولیس بازارگرمی کردند و به تیم های دیگر رفتند . این ها همه هندوانه های دربسته هستند چون بازی کردن پرسپولیس و استقلال خیلی سخت است و شاید به اینجا می آمدند نمی توانستند کیفیت فنی خوب خود را نشان دهند.

فرجی تاکید: مذاکراتی که باشگاه با بازیکنان دیگر دارد نوید روزهای خوش را می دهد. پرسپولیس ژن قهرمانی دارد و هرکس بیاید اینجا در شاکله تیم قرار بگیرد مطمئنا برای قهرمانی می جنگیم و این یکی از حسن های پرسپولیس است. خواهش می کنم هواداران حمایت کنند و ما سال گذشته معجزه حمایت هواداران را در بازی استقلال خوزستان دیدیم و این نتیجه قدرت و حمایت بی نظیر هواداران بود که آن نتیجه را کسب کردیم و دوباره همه کنار هم باشیم ، باشگاه هواداران و بازیکنان با هم قدم برداریم قطعا موفق می شویم.

وی درباره حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آینده گفت: طبق شنیده هایی که در باشگاه داشتم بازیکنان خوبی قرار است جذب شوند و قطعا لیگ نخبگان خیلی سخت است و همه تیم ها تا دندان مسلح هستند ولی مشکلات تیم های ایرانی برای جذب بازیکن باکیفیت خارجی با این قیمت ارز خیلی سخت است ولی با داشته های خود باید برویم بجنگیم و بهانه ای قابل قبول نیست چون پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد و باید با تمام وجود بجنگیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و سربلند شویم.

فرجی درباره بازیکنان جدا شده پرسپولیس گفت: من کلا معتقد هستم هر بازیکنی نظر خودش را دارد و حق انتخاب دارد و من نمی توانم او را قضاوت کند و حتما دلایل خودشان را داشتند ولی راجع به بازیکنان دیگری که هستند و بین دوراهی رفتن و ماندن هستند به نظر من اگر ذره ای به این تیم و هواداران علاقه دارند بمانند چون ارزشش را دارد. من در تعطیلات به قدری عشق هواداران را دیدم که باعث شد خودم شرمنده شوم، برای رفتن هزار و یک دلیل هست و برای ماندن یک دلیل کافی است و آن عشق هواداران است که بی نظیر است. هرجا می رویم زن و مرد و بزرگ و کوچک اخبار را دنبال می کنند و آدم را به وجد می آورد و دوست دارد دوباره زیر این پرچم بیاید افتخار آفرینی کند.

وی درباره اینکه ارتباطی با بیرانوند دارد و وضعیت او چه می شود گفت: ما اکثر روزها با هم ارتباط داریم و تصمیمی گرفته که انتخاب خودش است و من هیچ قضاوتی نمی کنم و قابل احترام است. من مسافرت بودم و یک شب با او تماس گرفتم و گفتم خیلی نگرانم امیدوارم همچین چیزی در ذهنت نباشد و خودش خیلی ناراحت بود و یک سری حرف های زیادی دارد و اگر نیاز باشد خوش می گوید ولی اینکه علی بیرانوند به نظر من گلر اول ایران است و در آسیا جزو سه گلر برتر است و برای هر تیمی نعمت است و اینکه آن مبلغ قراردادی که مدنظرش بود نتوانست کسب کند کمی برایش سخت بود و الان در شرایطی قرار گرفته که خیلی ناراحت است و اوضاع روحی خوبی ندارد.

فرجی درباره اینکه بیرانوند دنبال برگشتن است یا نه گفت: علی خیلی پرسپولیسی است و به نظر من هرچه داشت در پرسپولیس گذاشت و اگر هم بتوانند برگردد باز هم این کار را می کند. خیلی دوست دارد برگردد و الان شرایط سختی دارد و امیدوارم به او کمک شود چون واقعا نیاز دارد این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به اینکه آیا با درویش برای بازگشت بیرانوند صحبت کرد گفت: آقای درویش هم دارد تلاش خودش را می کند و هم در بخش جذب بازیکنان و هم درباره بیرانوند نیاز به صبوری داریم و انشاءالله کمک کنند علی برگردد و یک خبر خوش هم بدهم امروز شنیدم تماس های تلفنی با هم داشتند و امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد که به ضرر علی بشود و اینکه محروم بشود و همه چیز به خوشی تمام شود.

فرجی در پایان درباره اینکه با توجه به خالی شدن بازار آیا هواداران به اندازه او از شرایط باشگاه امیدوار باشند گفت: یک سری بازیکنان خارجی باشگاه درحال مذاکره با آنها است و یکی دو بازیکن تحت قرارداد باشگاه های دیگر هم باشگاه درحال مذاکره برای کسب رضایت نامه آنان است و الان هم بازیکنان زیادی وجود نداردو باشگاه از بین همین گزینه های موجود در تلاش است تیم قدرتمندی ببندد و هواداران نگران نباشند و خیلی به آینده خوشبین هستم و پرسپولیس را خیلی بزرگتر از این حرفها می بینم و هر بازیکنی زیر پرچم پرسپولیس بیاید بزرگ می شود.

وی درباره اینکه این فصل چقدر تلاش می کند به تیم ملی برسد گفت: من سال قبل در روندی که چند بازی پیاپی بازی کردم آمار خیلی خوبی داشتم و تا عید نوروز شرایط خوبی داشتم و حتی قرار بود برای اردوی آخر فصل به تیم ملی دعوت شوم بعد تعطیلات نوروز یک بازی دوستانه با مس رفسنجان داشتیم که گل زدم و بردیم و سه روز بعد مقابل گل گهر در سیرجان سرمربی تیم تصمیم گرفت من را بازی ندهد و گولسیانی را بازی داد و هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و یکی از اعضای کادرفنی گفت ناراحت نشوی ما خواستیم کمک کند به مسابقات یورو برود و من گفتم این حرف درست نیست چون اگر من هم بازی می کردم به تیم ملی دعوت می شدم و سرمربی تیم باید تصمیم بگیرد با نظر فنی خودش بازیکن را بازی بدهد و من هم بازیکن حرفه ای هستم و وقتی قرارداد بستم نگفت قرار است فیکس بازی کنی و باید در تمرینات شرکت کنم و تمام تلاش خودم را انجام می دهم نظر مربی را جلب کنم تا بازی کنم و هر فوتبالیست حرفه ای باید همین کار را بکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)