پرسپولیس با این وضعیت عجیب یارگیری، یکی از مسن ترین تیم های فصل پیش رو خواهد بود.

پرسپولیس بزرگترین بازنده نقل و انتقالات تابستانی بوده و این باشگاه هنوز هیچ خریدی انجام نداده است. این درحالی است که چند ستاره کلیدی این تیم هم جدا شدند و شرایط برای مدافع قهرمانی لیگ برتر روز به روز بدتر می شود. پرسپولیس تا به امروز با مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، فرشاد فرجی و عیسی آل کثیر تمدید کرده و احتمالا سروش رفیعی تمدید خواهد کرد تا این بازیکنان فصل بعد هم در پرسپولیس به میدان بروند.

نکته جالب در خصوص این نفرات این است که همگی جزو بازیکنان بالای ۳۰ سال لیگ به حساب می آیند. به غیر از این بازیکنان، نفراتی مثل بیرانوند (در صورت توافق برای ماندن)، امید عالیشاه، مسعود ریگی و کنعانی زادگان هم همگی بالای ۳۰ سال هستند. وقتی به ترکیب پرسپولیس برای فصل بعد نگاه می کنیم، متوجه می شویم تنها چند بازیکن جوان و مستعد که بتوانند جزو ستاره های اصلی پرسپولیس باشند در این تیم حضور دارند. محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی و اوستون اورونوف ۳ ستاره جوانی هستند که پرسپولیسی ها به درخشش آن ها امیدوارند.

ماجرا وقتی عجیب تر می شود که بدانیم در پایان لیگ بیست و چهارم، قرارداد همین تعداد ستاره جوان هم به پایان می رسد و باشگاه پرسپولیس که نشان داده در نگه داشتن ستاره هایش ناتوان است، کار بسیار سختی برای نگه داشتن این نفرات دارد. همچنین همه بازیکنان تمدیدی این فصل، به همراه بازیکنانی مثل کنعانی زادگان، عالیشاه، سعید صادقی، مسعود ریگی و سینا اسدبیگی قراردادشان به پایان خواهد رسید و اوضاع در پایان لیگ آینده از شرایط فعلی به مراتب سخت تر می شود و تقریبا قرارداد همه بازیکنان به پایان می رسد!

در پایان لیگ بعد، تعداد نفراتی که از پرسپولیس بازیکن آزاد خواهند شد به مراتب بیشتر از این فصل است و مشخص نیست مدیران پرسپولیس در آن زمان چه تصمیمی را خواهند گرفت. مثلا تیمی مثل سپاهان کلی استعداد جوان و خوب فوتبال ایران را در این فصل به خدمت گرفته و با نگاهی به آینده، تیم خود را تا چند سال بیمه کرده است. پرسپولیس اما در نقطه مقابل سپاهان قرار دارد و به مدرسه پیرمردها در لیگ برتر تبدیل شده است. مدیران این باشگاه آینده نگری نداشتند و در جذب ستاره جوان لیگ برتر ناکام مطلق بودند.

 

مطالب مشابه:

رویا فروشی مدیران به هواداران پرسپولیس، همه رفتند!

بیش از یک ماه از قول درویش گذشت/ ستاره‌های پرسپولیس یکی پس از دیگری می‌روند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)