استيلي سخت‌ترين پرسپوليس را تحويل گرفت
مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا زادمهر عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس مي‌كوشد تا سرخ‌ها در سخت‌ترين شرايط عملكرد خوبي در فصل نقل‌وانتقالات داشته باشند و از پس حواشي و مشكلات موجود برآيند.

 

از پرسپوليس چه خبر؟ بعضي از هواداران شما نگران وضعيت يارگيري هستند.

بدون شك مسوولان باشگاه هم به شدت نگران و پيگير اين قضيه هستند. ما تا اينجاي كار دو بازيكن خوب گرفته‌ايم كه با نظر آقاي استيلي بوده. البته هنوز ليست استيلي و حتي گزينه‌هاي بعدي او جذب نشده‌اند. همانطور كه خودتان هم مي‌دانيد باشگاه‌هاي ديگر شرايط خوبي دارند و چون پيشنهادهاي خوبي مي‌دهند كار سخت مي‌شود. در جلسه‌اي كه داشتيم استيلي دو گزينه ديگر به نام‌هاي انصاري‌فر و اولادي را پيشنهاد داده كه بايد اقدامات لازم در مورد جذب آنها انجام شود.

 

 

فكر مي‌كنيد با اين وضعيت كار براي استيلي سخت‌تر شود؟
به نظر من استيلي يكي از سخت‌ترين پرسپوليس‌هاي تاريخ را در دست دارد. او باوجود جواني سرمربي تيمي شده كه بايد كار سختي را انجام دهد. من اين صحبت‌ها را با خود حميد هم كرده‌ام. دايي فصل گذشته يك جام براي پرسپوليس آورده و استيلي بايستي بتواند اين عنوان را تكرار كند.

 

شما به عنوان عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس در مورد يارگيري‌هاي اين تيم نقشي داريد؟
ما در مورد يارگيري‌ها نقشي نداريم. اين كار مديريت است. زمان براي پرسپوليس هست ولي مسوولان باشگاه بايد زودتر بازيكنان موردنظر را جذب كنند تا پرسپوليس هر چه زودتر با داشتن تمام نفراتش، به تمرين و آماده‌سازي بپردازد. ما حتي در مورد بازيكنان خارجي هم بايد زودتر تصميم‌گيري كنيم، چون آنها هم بايد با توجه به نيازهاي تيم زودتر بازيكنان خارجي را جذب كنند. با تمام اين حرف‌ها ما با سرمربي تيم و كادرفني در ارتباط هستيم. مربي ليست بازيكنانش را مي‌دهد و مديريت بايد با آنها مذاكره كند و شرايط جذب بازيكنان جديد را فراهم نمايد. تا جايي كه من در جريان هستم و مي‌بينم مديريت باشگاه هم شبانه‌روز كار مي‌كند و به دنبال جذب نفرات جديد است ولي بعضي از مسايل مثل رعايت نكردن قانون سقف قراردادها، باعث شده تا مشكلاتي به وجود بيايد.

 

در مورد بعضي از قراردادها و بعضي از بازيكنان صحبت‌هايي شنيده مي‌شود كه البته با عملكرد باشگاه هم‌خواني دارد. مثلا ماجراي عدم جذب دروازه‌بان از سوي مسوولان باشگاه باعث به وجود آمدن حرف و حديث‌هاي زيادي شده است!
بله. من هم در جريان هستم. مطمئن باشيد كه اين حرف‌ها و اين صحبت‌ها در پرسپوليس جايي ندارد. هر بازيكني بايد رقيب داشته باشد. اگر رقابت نباشد كه تمرين كردن و جنگيدن فايده‌اي ندارد. حقيقي يكي از چهره‌هايي است كه براي پرسپوليس زحمت كشيده ولي اين دليل نمي‌شود كه او رقيب نداشته باشد و پرسپوليس بدون داشتن يك دروازه‌بان ديگر راهي مسابقات شود. حقيقي بايد با بهترين‌ها رقابت كند. او بايد اعتماد به نفس داشته باشد و خيلي حرفه‌اي با اين قضيه برخورد كند. پرسپوليس كه پرطرفدارترين تيم ايران و آسياست رقيب دارد و اين رقابت سالم و ورزشي است كه باعث مي‌شود، فوتبال و بازي‌ها جذابيت داشته باشد. شك نكنيد كه پرسپوليس وارد بازار مي‌شود و خريدهايش را براساس نيازهايي كه دارد انجام مي‌دهد. پرسپوليس خيلي بزرگتر از آن است كه كسي بخواهد برايش شرط و شروط بگذارد.

 

اضافه شدن محمود خوردبين به كميته فني باشگاه هم در نوع خودش جالب است.
من خيلي خوشحالم كه محمود خوردبين به كميته اضافه شده است. خوردبين يكي از پيشكسوتان و قديمي‌هاي تيم است كه با بازيكنان و اركان باشگاه ارتباط خوبي دارد. نظر من اين است كه ما حتي از وجود ايشان در كميته انضباطي هم استفاده كنيم.

 

چرا خوردبين زمان انتخاب سرمربي وارد كميته فني نشد؟
نه تنها خوردبين، بلكه خيلي از پيشكسوتان باشگاه هم اين حق را دارند تا عضو كميته فني باشگاه باشند. پرسپوليس به اين افراد نياز دارد و من اميدوارم كه پيشكسوتان باشگاه با توجه به روابط خوب مديريت باشگاه، زودتر وارد كار شوند و به پرسپوليس كمك كنند. در طول اين مدت هم آقاي كاشاني با خيلي از پيشكسوت‌هاي باشگاه در تماس بودند و من اميدوارم كه آنها به پرسپوليس نزديك‌تر شوند.
البته من مي‌خواهم در مورد يك موضوع ديگر هم صحبت كنم. بعضي‌ها مي‌گويند كه حشمت مهاجراني خاك پرسپوليس را نخورده! من اصلا متوجه اين موضوع نمي‌شوم. حشمت‌خان پدر فوتبال ايران و يك چهره بين‌المللي است. او سرمربي تيم ملي چند كشور بوده و كارنامه خيلي خوبي دارد. نبايد در مورد چنين شخصيت‌هايي كم لطفي كرد. بايد خوشحال باشيم كه يك نفر مثل حشمت‌خان وارد فوتبال ايران شده است. در حالي مي‌گويند حشمت‌خان خاك پرسپوليس را نخورده كه قبلا امثال اشميت‌ها، سوبل‌ها و… سرمربي پرسپوليس بوده‌اند. آيا آنها كه در اين تيم حتي سرمربي بوده‌اند،‌ خاك پرسپوليس را خورده‌اند!؟

 

پس با تمام اين حرف‌ها مي‌خواهيد به هوادارانتان بگوييد كه خيلي هم نگران پرسپوليس نباشند.
هواداران پرسپوليس شعار جالبي دارند كه هيچ وقت آن را فراموش نمي‌كنم. «پرسپوليس اول بشي، آخر بشي، دوستت داريم.» اين شعار شخصيت، وقار و بزرگي پرسپوليس و هوادارانش را نشان مي‌دهد. قهرماني حق پرسپوليس و هواداران اين تيم است و تيم بايد بازي‌هاي خوبي را انجام دهد. باشگاه پرسپوليس با تمام قوا كار مي‌كند تا دل مردم شاد شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)