دايي حاضر نشد در مراسم حجازي كنار استيلي بنشيند
مرجع خبری پرسپولیس : مراسم چهلمين روز درگذشت ناصر حجازي با استقبال خوب مردم و چهره‌هاي سرشناس در منزل او و پارك اركيده كه روبه‌روي منزل اوست برگزار شد.

 

حجازي كه از محبوبيت خاصي در بين مردم و اهالي فوتبال سود مي‌برد در تاريخ دوم خرداد ماه چشم ازجهان فرو بست و مراسم چهلم او در دو مرحله در بهشت‌زهرا(س) و منزلش (حوالي ميدان مروي) برگزار شد.

با توجه به اينكه پيش‌بيني مي‌شد استقبال از اين مراسم بيش از حد معمول باشد، تدابير امنيتي لازم در اين مورد انجام شده و با توجه به مسدود شدن خيابان منتهي به منزل حجازي، مشكل خاصي در اين مورد به وجود نيامد.

 

 

پخش كليپ حجازي
در مقابل منزل حجازي پوسترها و بنرهاي بزرگي از تصاوير اسطوره آبي‌ها به داربست‌هاي مقابل منزل نصب شده بود. ساختمان منزل حجازي و حتي ساختمان‌هاي كناري آن نيز با پوسترها و بنزهايي از تصاوير حجازي پوشيده شده بود. حول و حوش ساعت 19 بود كه قسمتي از جمعيت به داخل پاركينگ‌ منزل حجازي راه پيدا كردند و مشغول تماشاي كليپ حجازي شدند. در حالي كه قرار بود اين كليپ در مقابل منزل حجازي به نمايش گذاشته شود، با توجه به روشن بودن هواي بيرون اين اتفاق ديرتر افتاد و به همين دليل گروهي از هواداران دو آتيشه حجازي وارد پاركينگ منزل او شدند.

 

با پخش كليپ ناصر حجازي اكثر حاضران به شدت اشك مي‌ريختند در اين كليپ تصاوير و عكس‌هايي از دوران جواني تا لحظه فوت اسطوره به چشم مي‌خورد و البته ترانه‌ها و سرودهاي جالبي نيز روي آن كار شده بود. پس از پايان كليپ چهل دقيقه‌اي بود كه صداي ني از بلندگوها پخش شد و البته يكي از شاعران به نام نيز روي صداي ني و در كنار نوازنده ني به خواندن شعر پرداخت.

 

حميد استيلي، محمد پنجعلي، ايرج نوذري و… كه در آن محل حضور داشتند، با ديدن اين تصاوير و اشك‌هاي هواداران حجازي به شدت گريه مي‌كردند. پس از آن ميهمانان خاص خانواده حجازي با توجه به ازدحام جمعيت به سوي حياط خلوت اين ساختمان دعوت شدند. استيلي، پنجعلي، بهزادي، هادي طباطبايي، ايرج نوذري، فرامرز ظلي، پرويز مظلومي، منصور پورحيدري، مهدي دادرس و… وارد حياط منزل حجازي شدند و البته در اين بين بهنوش طباطبايي و سارا منجزي (بازيگر) منزل حجازي را ترك كردند. هوادارن حجازي كه از رابطه اسطوره با حميد استيلي با خبر بودند، به تشويق سرمربي جوان پرسپوليس پرداختند و نكته جالب اينكه حتي سرمربيگري او و بازگشتش به اين تيم را بدون هيچ حساسيتي تبريك گفتند. هوادارن اسطوره به شدت اشك مي‌ريختند و با شعارهايي مثل «اسطوره مردمي، حجازي… حجازي»، «حجازي، تختي، پيوندتان مبارك»، «خداحافظ… ناصرخان حجازي» و… از سرمربي سابق آبي‌ها ياد كردند.

 

عادل فردوسي‌پور و پوريا پورسرخ هم آمدند
اضافه شدن پوريا پورسرخ، عادل فروسي‌پور، نصرا… عبدالهي، رضا عادلخاني، هادي طباطبايي و… باعث شد تا فضاي داخل حياط بسيار شلوغ شود. ميهمان ويژه ديگر مراسم علي دايي بود كه با تعدادي از همراهانش و حسين هدايتي وارد منزل حجازي شد. هر چند كه همراهان دايي نتوانستند وارد حياط شوند ولي سرمربي سابق سرخ‌ها همراه با مالك استيل‌آذين از پله‌هاي پاركينگ كه به حيات مي‌رسيد پايين آمدند. دايي در ابتداي ورودش با خانم شفيعي (همسر ناصر حجازي) به گفت‌وگو پرداخت. يكي از نزديكان خانواده حجازي كه از دوستان علي دايي نيز محسوب مي‌شد به سرعت خودش را به آلاچيقي كه استيلي در آن نشسته بود رساند و گفت: «حميدخان… مي‌خواهيم دايي رو هم بياريم توي آلاچيق… از نظر شما ايرادي نداره؟» استيلي كه از شنيدن اين سوال تعجب كرده بود گفت: «چطور مگه؟» ايمان كه ميهمانان خاص را به داخل هدايت مي‌كرد ادامه داد: «به خاطر همين اتفاق‌هاي اخير مي‌گم… به خاطر پرسپوليس!» استيلي گفت: «اين حرفا چيه كه مي‌زني… علي همبازي و رفيق من بوده. براي من رفاقت‌ها خيلي بيشتر از هر چيزي ارزش داره. ديدين كه… از وقتي هم كه اومدم پرسپوليس چند بار مصاحبه كردم و از علي صحبت كردم. اون سرمربي پرسپوليس بوده و براي اين تيم زحمت كشيده.»

 

استيلي خنديد و ادامه داد: «اصلا همين الان دايي بياد و سرمربي پرسپوليس بشه! رفاقت‌ها و دوستي‌ها هستن كه مي‌مونن و اين چيزها خيلي زود تموم مي‌شه.» هر چند كه ايمان (عضو نزديك به خانواده حجازي) از دايي دعوت كرد تا به آلاچيق برود و در كنار بقيه بنشيند، ولي سرمربي سابق پرسپوليس به آلاچيق نگاه هم نكرد و در جايي دورتر از محل استقرار بقيه، در كنار حسين هدايتي نشست و البته تلاش كرد تا با استيلي چشم تو چشم نشود.
عادل فردوسي‌پور يكي از محبوب‌ترين چهره‌هاي حاضر در مراسم چهلم ناصر حجازي بود. عادل كه پيش از اين نيز در مراسم حجازي، استيلي و… حضور چشمگيري داشت، اين‌بار نيز به احترام اسطوره فوتبال كشورمان باوجود تمام مشغله‌هاي كاري و شلوغي‌هاي مراسم، خودش را به سختي به منزل حجازي رساند. فردوسي‌پور پس از ورود به حياط منزل حجازي به سوي دايي، مظلومي، پورحيدري و بهزادي رفت و پس از خوش و بش با آنها، با راهنمايي مسوولان مراسم، در آلاچيق جاي گرفت. رويارويي فردوسي‌پور با پوريا پورسرخ هم در نوع خودش خيلي جالب بود. بازيگر جوان و پرطرفدار كشورمان كه علاقه خاصي به برنامه نود دارد، قبلا نيز از كار فردوسي‌پور تعريف كرده بود و اين فرصت خوبي بود تا پورسرخ در مورد نود و فردوسي‌پور با عادل صحبت كند.

 

پورسرخ در مورد تعطيلي نود ازعادل پرسيد
پورسرخ كه ارتباط خوبي با بعضي از فوتبالي‌ها و خصوصا علي كريمي دارد، از عادل در مورد شروع مجدد نود پرسيد و مي‌خواست بداند خبر تعطيل شدن برنامه نود صحت دارد يا نه. عادل هم خيلي‌زود خبر تعطيلي نود را تكذيب كرد و گفت كه دست‌اندركاران و طراحان برنامه نود به دنبال طراحي و ساخت دكور جديد هستند.

 

حتما براي‌تان خيلي جالب است كه بدانيد پوريا در شب‌هايي كه برنامه نود داغ و پرسوژه است، هماهنگي‌هاي لازم را انجام مي‌دهد تا در لوكيشن و فيلمبرداري حاضر نشود تا برنامه او را ببيند. عادل وقتي متوجه اين موضوع شد، به شدت خنديد و از پورسرخ به خاطر محبتش به برنامه نود تشكر كرد.

 

پرس و جوي عادل از مربيان سرخابي‌ها
نگراني‌هاي پورسرخ و فردوسي‌پور در مورد وضعيت فوتبال و سوال‌هاي آنها از حميد استيلي در مورد شرايط پرسپوليس هم در نوع خودش جالب بود. فردوسي‌پور كه از مظلومي هم در مورد وضعيت استقلال سوال‌هايي پرسيده بود، از استيلي هم درباره پرسپوليس پرسيد. عادل به خوبي در جريان وضعيت اين باشگاه‌ها بود و معتقد بود كه پرسپوليس با توجه به شرايطي كه دارد، بايد زودتر يارگيري را شروع كند و به خاطر مردم با شرايط خوبي وارد مسابقات شود. سوال‌هاي كارشناسانه پورسرخ هم در نوع خودش جالب بود. پوريا اكثر سوال‌هايش به علي كريمي منتهي مي‌شد. او ابتدا در مورد وضعيت علي كريمي در پرسپوليس سوال كرد و بعد هم مي‌خواست بداند كه پرسپوليس با كريمي چطور است! پورسرخ كه هرگز از علاقه‌اش به تيم خاصي صحبت نكرده، با توجه به حضور دوست صميمي‌اش در پرسپوليس احتمالا با شروع فصل جديد رگه‌‌هايي از علاقه به رنگ سرخ و تعصب به اين تيم را در وجودش خواهد داشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)