بازیکن جدید پرسپولیس گفت: همه می‌دانند، به خصوص هواداران که من فرزند این باشگاهم و خیلی خیلی خوشحالم به باشگاهی برگشتم که دوستش دارم

فرشاد احمدزاده پس از عقد قرارداد یک‌ساله با پرسپولیس عنوان کرد: خیلی خوشحالم که به خانه برگشتم بازیکنی که عضو آکادمی اش بودم. همه می‌دانند، به خصوص هواداران که من فرزند این باشگاهم و خیلی خیلی خوشحالم به باشگاهی برگشتم که دوستش دارم. پرسپولیس رویای بچگی من بوده و همیشه دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم. خدا را شکر دوباره این فرصت نصیبم شد که در پرسپولیس بازی کنم.

او درباره اینکه از استقلال هم پیشنهاد داشته است، بیان کرد: اول اینکه من بچه این باشگاهم و مال خانواده پرسپولیس هستم. همیشه ترجیح می‌دهم در خانواده دعوا کنم و فحش بخورم تا از سوی غریبه تشویق بشنوم. پرسپولیس همیشه در قلب من است و همه این را می‌دانند. برای آمدن به پرسپولیس مثل روز اول ذوق داشتم. جا دارد از آقای نکونام خیلی تشکر کنم. واقعا زمان حضورم در فولاد شرایط خیلی سختی داشتم که روزها و شب‌ها با من صحبت کردند و کمکم کردند. ولی یکسری چیزها هست که از نظر عقلانی به شخصه می‌گویم درست نیست. همیشه گفتم یکسری کارها درست نیست و حتی اگر پرسپولیس پیشنهاد نمی‌داد، به سپاهان گفتم اگر فوتبال هم بازی نکنم به باشگاه بزرگ استقلال نمی‌روم چون از نظر اخلاقی درست نیست.

احمدزاده افزود: بله، استقلال نامه رسمی زده بود و سال گذشته هم این اتفاق افتاده بود. باز هم می‌گویم که خدایی‌ناکرده بی‌احترامی به هواداران استقلال نشود ولی من چون بچه پرسپولیس هستم، به نظرم خودم این کار درست نیست.

احمدزاده درباره جدایی ستاره‌های پرسپولیس و حضور مربی جدید گفت: هرکس در پرسپولیس بازی کرده برای پرسپولیس بازی کرده، ستاره‌های پرسپولیس هواداران و تماشاگران این تیم هستند. همیشه بازیکنان و ستاره‌ها آمدند و رفتند، آنها زحمت کشیدند و باید قدردانشان بود ولی ستاره‌های اصلی هواداران هستند که می‌توانند هر بازیکنی را ستاره کنند.

بازیکن جدید پرسپولیس درباره هتریک در بازگشت به تیم و انتظارات هواداران از تیم در لیگ نخبگان گفت: وقتی در باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس بازی می‌کنید باید انتظارات از شما زیاد باشد. تیم پرسپولیس بزرگ است و در آسیا همه می‌دانند که چه رتبه‌هایی داشته و همیشه مدعی بوده. به نظرم باید بهترین عملکرد را در هر دقیقه و هر روز داشته باشید و همه این را می‌دانند. با بچه ها صحبت کردم و همه تلاششان را برای نام پرسپولیس می کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا خودش رضایت نامه اش را از سپاهان گرفت گفت: بخشی از مبلغ را باشگاه پرسپولیس داد و بخشی از طلبم را خودم بخشیدم. یک ماه این مذاکرات طول کشید و از باشگاه سپاهان تشکر می کنم که خیلی به این انتقال کمک کرد و خدا راشکر تعامل خوبی بین دو باشگاه شد و انتقال انجام شد.

احمدزاده درباره مدت قراردادش و اینکه برای فصل های بعد شرطی گذاشته گفت: مدت قراردادم با توجه به قانون بازیکنان 30 سال یک ساله است اما من با پرسپولیس هیچ شرطی ندارم.

وی درباره اینکه از معدود بازماندگان پرسپولیس برانکو است و اینکه پرسپولیس باید چه کار کند به ستاره ها وابسته نباشد گفت: در این ده سال پرسپولیس به ستاره ها وابسته نبوده و هر بازیکنی آمده به لطف هواداران و حمایت آنها بهترین عملکردش را داشته و زحمتش را کشیده و هیچ وقت پرسپولیس نیاز به بازیکن نداشته و همیشه بازیکنان چه جوان چه بزرگتر بهترین عملکردشان را داشتند و خود ما که رفتیم و برگشتیم همیشه پرسپولیس بهترین نتیجه را گرفته است.

احمدزاده درباره حضور با فرزندش در باشگاه گفت: به دنیا آمدن پسرم برای من خوش یمن بود و به همین خاطر با او برای امضای قرارداد آمدم و یک پرسپولیسی دیگر به جمع ما اضافه شده و امیدوارم اگر فوتبالیست شد در هیچ تیمی به جز پرسپولیس بازی نکند.

وی درباره شماره پیراهنش گفت: برای من فرقی ندارد و هر شماره ای باشگاه بگوید می پوشم.

وی در پایان درباره اینکه آیا با گاریدو سرمربی پرسپولیس صحبتی کرده گفت: به طور مستقیم صحبتی نداشتیم ولی مدیر برنامه هایم با او صحبت کرده بود ونمی شود بدون هماهنگی بازیکنی را جذب کرد و طبق صحبت هایی که شده می دانم مربی خیلی با دانشی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)