مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تصور نمی‌کردم تراکتور با بیرانوند قرارداد ببندد و فکر کردم عکس قرارداد او فتوشاپ است.

رضا درویش درمورد اینکه شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال زودتر از زمان صدور رای کمیته وضعیت در پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به تراکتوری‌ها برای عواقب نداشتن عقد قرارداد با این دروازه‌بان پالس داده و این شایعه مطرح شده که از سرخ‌پوشان پایتخت درخواست کرده‌لند به دلیل ملی‌پوش بودن او از حق خود عقب‌نشینی کند، اظهار داشت: ابتدا به اهالی رسانه که از ظهر در مقابل باشگاه حضور دارند تا بهترین و آخرین اخبار را به اطلاع هواداران برسانند، خسته‌نباشید می‌گویم.

وی افزود: با شناخت از مسئولان کمیته وضعیت، یقین دارم تحت نفوذ و تحت امر جایی واقع نمی‌شوند و عادلانه قضاوت می‌کنند. ضمن اینکه حداقل با چند حقوقدان خودمان و خارج از باشگاه حتی افراد بین‌المللی مشورت کردیم که حتی روزنه‌ای برای بهره بردن از آن و صدور حکمی غیر از محکومیت بیرانوند وجود ندارد. برخی از این حقوقدانان سابقه فعالیت در کمیته‌های مختلف حقوقی فدراسیون را داشته‌اند‌. چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و حقوق حقه پرسپولیس و هواداران را پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: حتی اگر اینجا هم نتوانیم به خاطر مردم پرونده را در دادگاه CAS پیگیری خواهیم کرد زیرا مردم در ۲۰_۱۰ روز اخیر دچار مسائل روحی و روانی شده‌اند. سال گذشته التهابات زیادی وجود داشت و حتی یک جوان جان خود را از دست داد. این ضایعه بسیار اسف‌بار است. به راحتی نمی‌توانیم بگوییم طرف فوت کرد. به خانواده او چگونه می‌توان التیام داد که یک سال در غم از دست دادن عزیز خود به جهت التیام آن خانواده‌ها هم شده همه تلاش خود را می‌گذاریم تا به حکمی برسیم که حق هواداران و باشگاه پرسپولیس است.

درویش درمورد شکایت از تراکتور به جهت اغوای بیرانوند، توضیح داد: برای من خیلی عجیب است و بعید می‌دانستم چنین قراردادی ببندند. فکر می‌کردم شایعه است یا عکس مربوط به قراردادش فتوشاپ است اما دوستان گفتند واقعی است. باید حقوقدانان بگویند و در مباحث حقوقی تبحر زیادی ندارم اما آنها هم می‌گویند وقتی بازیکن با جایی تحت قرارداد است و بیش از یک ماه و نیم باشگاه دیگری وارد مذاکره شده و در نهایت قرارداد بسته است، قوانین حاکم حکم به اغوای بازیکن می‌دهد.

وی اضافه کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم حقوق هوادار و باشگاه پرسپولیس را در همه ابعاد استیفا کنیم. همه قدرت خود را می‌گذاریم و یقین داریم خدا کمک می‌کند این هواداران پرشمار و متعصب حق خود را از دست ندهند.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص مطرح شدن گزینه‌هایی مثل محمدرضا اخباری، حسین پورحمیدی و …. برای جانشینی بیرانوند، عنوان کرد: پرسپولیس در همه ادوار تاریخ دروازه‌بان‌های بزرگی داشته است. از فردی که شاید اسمش هم در خاطر نباشد از مرحوم عزیز اصلی تا عقاب بی‌بدیل آسیا یعنی احمدرضا عابدزاده. بهروز سلطانی، وحید قلیچ و …. هم دروازه‌بان‌های بزرگ این تیم بودند اما همگی با پرسپولیس به درجات عالی رسیدند. یقین بدانید بازهم حتما دروازه‌بان‌هایی وجود دارند که بتوانند اینجا بیایند و به بزرگی برسند.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: در لیگ برتر بهترین دروازه‌بان‌ها حضور دارند. ۲ دروازه‌بان بسیار خوب خارجی هم مدنظر داریم که با تشخیص سرمربی بهترین را انتخاب خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا سایر باشگاه سقف را رعایت می کنند گفت: من بیشتر از همه به عنوان مدیر باشگاه تحت فشار هستم که چرا سقف را رعایت می کنم. وقتی قراردادهایی که بسته می شود و بازیکنانی که جابجا می شود مبلغش را می شنویم و مشخص است هر بازیکن چقدر می گیرد امیدوارم هفته های آینده نگویند می خواهیم سقف را بالا ببریم!

درویش در مورد فراخوان‌هایی که برای تجمع علیه بانک شهر منتشر می‌شود گفت: این بیشتر فضای ضد هواداری است. مگر می‌شود به چشم کسی که به شما محبت کرده سنگ بزنی. نزدیک ۳۰۰ میلیارد تومان بانک شهر داده است. بیشتر از ۱ میلیون دلار در همین یک ماه اخیر بانک شهر داده است. بازیکنان باشگاه رقیب ما ۴۰ درصد امسال و ۴۰ درصد قرارداد سال قبل‌تر را نگرفته‌اند در حالی‌که ما ۱۵۰ میلیارد تومان آپشن قهرمانی‌های ۲ سال اخیر را داده‌ایم. هوادار واقعی می‌داند که اگر بانک شهر و طبیعت نبودند، پرسپولیس نمی‌توانست کاری انجام بدهد.

وی اضافه کرد: اینکه دشمن ما در قالب دوست می‌خواهد هوادار را تحریک کند، و از عواطف و احساسات پاک هواداران سواستفاده کند و چنین چیزهایی عنوان کند. بانک شهر که وظیفه جذب بازیکن ندارد و این صحبت‌ها درست نیست مگر بانک شهر فوتبالی است؟ ما در باشگاه همدلی داریم و آنهایی که نمی‌توانند این همدلی و قهرمانی‌های پرسپولیس را ببینند، دنبال ایجاد حاشیه هستند.

او در مورد شایعه جذب علی‌قلی‌زاده، وینگر ملی پوش باشگاه لخ پوزنان لهستان گفت: همین امروز بانک شهر به من ماموریت دادند برای جذب آقای قلی‌زاده اگر لازم بود حمایت می کنیم چون هواداران دوست دارند اقدام کنید و صددرصد منابع را در اختیار می‌گذارند. چطور می‌شود علیه آنها تجمع بگذارند. کسانی که این روند خوب را نمی توانند ببینند می خواهند بانک شهر را خراب کنند.

درویش درباره عدم بازگشت عبدالکریم حسن گفت: ایشان فکر می کرد باشگاه قطری با ما به توافق رسیده که ما گفتیم توافقی صورت نگرفته و به باشگاه خواهان او حداکثر تا فردا مهلت دادیم اگر توافقی که مدنظر باشگاه پرسپولیس است فراهم بشود می تواند به این تیم برود. بازیکن تعهد دارد نسبت به پرسپولیس و باید تعدش را انجام بدهد.

وی درباره وضعیت علیپور گفت: توافق با او تقریبا تمام شده و چند دقیقه پیش تلفنی صحبت کردیم و بنده خدا مشکلی نداشت و قرار بود امشب بیاید اما چون با خانواده از سفر خارج برگشته بود قرار شد خانواده اش را ببرد و فردا به باشگاه بیاید.

درویش درباره پیشنهاد عربستانی به ارونوف گفت: اورونوف به من گفت دوست دارم در پرسپولیس مسابقات آسیایی را تجربه کنم و قهرمان شوم.

وی درباره جذب مدافع و هافبک مراکشی توسط پرسپولیس گفت: نه این حرفها بیشتر شایعه است، چون ما در این پست ها کمبود نداریم و بازیکنان بسیار بزرگی داریم ولی یک دفاع راست خیلی خوب گرفتیم و قرار بود امشب بیاید و اگر مشکل ویزایش حل شود فردا به ایران می آید.

درویش در پایان درباره درخواست افزایش سهمیه بازیکنان خارجی گفت: بله ما خواستیم حداقل تیم هایی که در آسیا هستند برای رقابت با تیم های بزرگ افزایش سهمیه داشته باشند ضمن اینکه فکر کنم الان بازیکنان خارجی ارزان تر از بازیکنان خارجی هستند.

وی در باره زمان اعزام به اردوی هلند گفت: قرار شد اول ترکیب تیم تکمیل شود سپس اعزام انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)