باشگاه پرسپولیس به جذب علی قلی زاده وینگر تکنیکی تیم ملی امیدوار است‌.

باشگاه پرسپولیس بعد از چراغ سبز علی قلی زاده با باشگاه لخ پوزنان لهستان مکاتبه کرده و مسوولان بانک شهر و هیات مدیره باشگاه هم در پی اعتراض هواداران به درویش گفته اند پیگیر جذب این بازیکن باشد.

پرسپولیس اکنون به رغم جذب فرشاد احمدزاده به تلاش خود برای جذب قلی زاده ادامه می دهد. مسوولان باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با قرمزآنلاین ابراز امیدواری کردند بتوانند این بازیکن را جذب کنند.

در این میان یک موضوع مهم و کلیدی هم تعیین کننده است. باشگاه برای اینکه بتواند هزینه رضایت نامه را پرداخت کند جذب قرضی قلی زاده را هدف گرفته است. در این باره یک مقام باشگاه می گوید: طبق پیگیری ها قانون منع جذب قرضی لژیونرها برداشته شده، هر چند ما علاوه بر جذب قرضی امکان دریافت رضایت نامه دائم این ملی پوش را پیگیری می کنیم.

رضا درویش راسا به این موضوع ورود کرده و با قلی زاده که از قبل با او در ارتباط بوده دو سه باری صحبت کرده و حمایت مالی بانک شهر و اسپانسرها را هم برای این موضوع دارد.

این در حالی است که باشگاه تراکتور هم پیگیری هایی داشته و علاقه مند به جذب قلی زاده است. مذاکرات پرسپولیس با مدیران باشگاه لخ پوزنان و مدیر برنامه های قلی زاده شروع شده و باید دید به کجا می انجامد؟ نکته حائز اهمیت امیدواری مسوولان باشگاه به جذب قلی زاده پس از شروع مذاکرات است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)