پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازگشت یک آقای گل به جمع نفرات تیم پرسپولیس آن هم در شرایطی که تجربیات بیشتری کسب کرده می‌تواند نویدبخش اتفاقات خوب در فصل آینده باشد.

فرشاد پیوس بازیکن و مهاجم اسبق پرسپولیس و آقای گل سال‌های گذشته این تیم، درباره بازگشت علی علیپور به جمع بازیکنان تیم پرسپولیس اظهار داشت: در این مدت این شاید بهترین خبری بود که درباره نقل و انتقالات از باشگاه پرسپولیس به گوشمان خورد. علیپور سابقه آقای گلی در پرسپولیس را دارد و به همین واسطه هم توانست به تیم ملی و لیگ اروپا راه پیدا کند امیدوارم حالا که تجربیات بیشتری کسب کرده بتواند با شرایط بهتری در خدمت تیم ما باشد. حضور علیپور در کنار اورونوف، عیسی آل کثیر و دیگر بازیکنان خط حمله پرسپولیس می‌تواند یکی از خطرناک‌ترین خطوط حمله لیگ برتر را برای فصل آینده به وجود بیاورد که این می‌تواند برای تک تک مدافعان حاضر در تیم‌های رقیب یک کابوس باشد. قطعاً حضور این نفرات در قالب مثلث تهاجمی در کنار هم در ترکیب پرسپولیس می‌تواند اتفاقات خوبی را برای ما به ارمغان بیاورد. من شخصاً این موضوع را به فال نیک می‌گیرم.

پیشکسوت سرخ‌ها همچنین درباره جدایی نفراتی مثل ترابی یا بیرانوند از پرسپولیس خاطرنشان کرد: شکر خدا پرسپولیس در همه سال‌هایی که در فوتبال حضور داشته از نظر بازیکن چیزی کم و کسر نداشته اما به هر حال ما نباید اجازه بدهیم جای خالی چنین نفراتی در تیم شرایط پرسپولیس در فصل آینده را به اما و اگر بیاندازد. قطعاً ما باید هرچه زودتر برای دروازه‌بانمان به فکر باشیم. کاری با رفتارهای عجیب و غریب علیرضا بیرانوند ظرف یکی دو سال اخیر ندارم ما به هر حال او یکی از بهترین یا شاید بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران باشد که از پرسپولیس رفت. آقای درویش و همکارانش باید هرچه سریعتر یک دروازه‌بان خوب برای پرسپولیس بیاورند چون از قدیم گفته‌اند دروازه‌بان خوب نصف یک تیم است.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس همچنین درباره حضور سرمربی جدید اسپانیایی در این تیم گفت: به طور کلی هر زمان فوتبال اسپانیا چه تیم ملی و یا چه تیم باشگاهی آنها را نگاه می‌کنم فوتبالشان را شبیه به پرسپولیس می‌بینم به ویژه پرسپولیس دهه ۶۰. ما هم در آن زمان با بازی روی زمین و پاسکاری‌های متعدد حریفانمان را کی بعد از دیگری شکست می‌دادیم و افتخارات زیادی را به دست می‌آوردیم الان فکر می‌کنم حضور این مربی اسپانیایی اگر چنین تفکراتی داشته باشد می‌تواند پرسپولیس را به جایگاهی که هواداران دوست دارند برساند.

پیوس ادامه داد: قطعاً پرسپولیس باید از حالا به فکر جام حذفی، لیگ برتر آینده و لیگ نخبگان آسیا باشد. به همین خاطر است که می‌گویم ما نباید به لحاظ بازیکن چیزی کم و کسر داشته باشیم پرسپولیس باید لااقل در هر پست دو بازیکن هم تراز داشته باشد تا بتواند یک فصل پر مسابقه و پرفشار را پشت سر بگذارد. باعث خوشحالی است که هواداران پرسپولیس همواره از این تیم حمایت می‌کنند قطعاً وقتی هوادار از تیم راضی باشد بازیکنان و کادر فنی هم در آرامش بیشتری به کارشان ادامه می‌دهند. از مالکان جدید باشگاه و مدیران فعلی می‌خواهیم که تا جایی که می‌توانند آرامش را در تیم برقرار کنند چون زمینه اصلی هر موفقیتی داشتن آرامش و اعصاب راحت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)