پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل، با سه گل منتخب آکادمی باشگاه را شکست داد.

یاسین سلمانی (۴۱)، مهدی عبدی (۴۵ – پنالتی) و حسین حاجی‌زاده (۸۲) گلزنان سرخپوشان در این بازی بودند.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین مسابقه این فصل خود در دیداری دوستانه به مصاف منتخبی از بازیکنان آکادمی باشگاه (تیم‌های امید و جوانان پرسپولیس) رفت و این پیکار را با نتیجه سه بر صفر به سود خود پایان داد.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس که دوران سخت و سنگین آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارد، امروز (یک‌شنبه) در دیداری تدارکاتی برابر منتخبی از بازیکنان امید و جوانان آکادمی باشگاه قرار گرفت که توسط عباس آقایی بازیکن سابق پرسپولیس و سرمربی کنونی تیم امید باشگاه هدایت می‌شد.

این مصاف در حالی رقم خورد که سرمربی، تعدادی از بازیکنان را معاف از حضور کرده بود. سعید صادقی که بعد از جراحی و دوران نقاهت به محل تمرینات بازگشته است، فعلا زیر نظر کادر پزشکی است تا این که آنها آمادگی وی را برای تمرینات سنگین‌تر و بدنسازی تایید کنند. امیدعالیشاه و عیسی آل‌کثیر نیز با توجه به آسیب‌دیدگی‌های مختصر، اختصاصی کار کردند. علی علیپور و فرشاد احمدزاده که به تازه‌گی به تیم ملحق شده‌اند، تمرینات ویژه خود را با نظر گاریدو و سایسی مربی بدنساز انجام می‌دهند.

پرسپولیس برای این مسابقه با دو ترکیب متفاوت، در دو نیمه به میدان رفت. امیررضا رفیعی، علیرضا عنایت‌زاده، سهیل صحرایی، فرشاد فرجی، محمد مهدی احمدی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، وحید امیری، یاسین سلمانی، ابوالفضل بابایی و مهدی عبدی نفراتی بودند که گاریدو بازی را با آنها شروع کرد.

پرسپولیس در تمام طول نیمه نخست روی توپ و میدان تسلط داشت ولی با مقاومت بازیکنان آکادمی روبه‌رو بودند. تلاش‌ها تا دقیقه ۴۰ بی‌ثمر بود. شاگردان گاریدو تا این زمان می‌توانستند حداقل در سه صحنه به گل دست پیدا کنند. این گونه نشد تا این که در دقیقه ۴۱، سروش رفیعی یک شروع حمله را تدارک دید. پاس او به مهدی عبدی رسید که در پایان یکی از آن فرارهای تند و تیز خود با پاسی کات‌بک توپ را به یاسین سلمانی رساند و او نیز قفل دروازه را شکست.

مهدی عبدی چند دقیقه بعد از آن در یورشی دیگر در محوطه جریمه با خطا متوقف شد. او خود پشت ضربه ایستاد و توپش را به گل بدل کرد. نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم با ترکیب مهرشاد اسدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی‌زادگان، محمدرضا میرشفیعیان، سمیر حبوباتی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، امید فهمی، حسین حاجی‌زاده، محمد بادپا و علیرضا خدادادی آغاز شد. سرخپوشان در این نیمه هم برتری خود را حفظ کردند. علیرضا خدادادی و حسین حاجی زاده هم تا آستانه گلزنی پیش رفتند تا این که در دقیقه ۸۲ حاجی زاده وقتی در گوشه ۱۸ قدم صاحب توپ شد، مدافع مقابل را از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ، گلزنی کرد. این بازی در نهایت با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)