مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از طريق خوردبين با مهدوي‌كيا تماس داشتيم و از او خواستيم چند روز تحمل كند.

 

حميد استيلي درباره آخرين شرايط پرسپوليس عنوان كرد: طبق برنامه‌اي كه داشتيم تمرينات را به صورت مرتب برگزار مي‌كنيم تا بازيكنان را به شرايط ايده‌آل برسانيم. 6 ملي‌پوش داريم و بدون اين بازيكنان بايد در اين شرايط حساس تمرين كنيم. با اين حال روز به روز بهتر مي‌شويم و منتظر ملي‌پوشان مي‌مانيم تا پس از بازگشت‌شان از اتريش، آنها را با تيم هماهنگ كنيم.

وي ادامه داد: هماهنگ شدن بازيكنان در ابتداي فصل بسيار مهم است. اگر 2 يا 3 ملي‌پوش داشتيم كار ما راحت‌تر بود اما اكنون 6 ملي‌پوش داريم و بايد تمام تلاش‌ خودمان را انجام دهيم تا دچار مشكل نشويم.

استيلي در خصوص جذب بازيكنان جديد گفت: من و كاشاني تمام تلاش خودمان را انجام مي‌دهيم تا طبق نياز تيم، بازيكن بگيريم. به دنبال اين هستيم تا يك دروازه‌بان ليگ برتري را جذب كنيم. در پست مدافع چپ و هافبك دفاعي نيز به دنبال بازيكن هستيم. سعي خواهيم كرد تا پايان هفته جاري تكليف برخي پست‌ها را روشن كنيم. 70 درصد پرسپوليس را حفظ كرديم و اميدوارم با اضافه شدن چند بازيكن خوب بتوانيم تيم قدرتمندي بسازيم.

استيلي در خصوص صحبت‌هاي انجام شده با حسين آشنا، حسن رودباريان و محمد محمدي اظهار داشت: با 5 گزينه براي پست دروازه‌باني صحبت كرده‌ايم و تا آخر هفته تكليف مشخص مي‌شود.

وي در ادامه در خصوص پيشنهادهاي عجيب رحمتي به باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: بازيكنان بايد بدانند اول بايد پرسپوليس را دوست داشته باشند و در خدمت تيم باشد. پرسپوليس تيم بزرگي است و قطعا اولين چيزي كه در اين تيم مهم است عشق و علاقه است. سعي مي‌كنيم دنبال بازيكناني باشيم كه ابتدا به پرسپوليس علاقه‌مندند و در مرحله دوم دنبال پول هستند.

استيلي در جواب اين سؤال كه آيا رحمتي براي شما شرط گذاشته بود يا خير گفت: ايشان اكنون عضو تيم ما نيست و بهتر است در اين‌باره حرفي نزنيم. من بايد تمام تمركزم را بايد براي پرسپوليس بگذارم و به مسائل ديگر فكر نكنم.

سرمربي پرسپوليس در مورد عقد قرارداد با هنكه گفت: هنوز با اين مربي به توافق نرسيده‌ايم و تا انتهاي هفته همه چيز مشخص مي‌شود.

استيلي درباره شرايط مهدي مهدوي‌كيا و عقد قرارداد اين بازيكن با داماش گيلان گفت: منتظر هستيم بازيكنان ملي‌پوش بيايند تا پس از صحبت با نفرات مدنظرمان بتوانيم آنها را جذب كنيم. مهدوي‌كيا دوست صميمي‌ام است. از طريق خوردبين با ايشان تماس داشتيم و از او خواستيم چند روز تحمل كند تا شرايطش براي حضور در پرسپوليس فراهم شود.

اين مربي اضافه كرد: اكنون كه مهدوي‌كيا به داماش رفته از صميم قلب براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم اما خود مهدي مي‌داند كه چه علاقه‌اي به او دارم. نمي‌دانم چرا عده‌اي مي‌خواهند بعضي‌ها را رودرروي هم ديگر قرار دهند كه اين كار درستي نيست.

استيلي درباره صحبت‌هاي دايي مبني بر اينكه هنوز با او براي رخصت گرفتن تماس گرفته نشده، گفت: من هنوز با دايي حرفي نزده‌ام. وقتي انتخاب شدم ايشان در ايران نبود. البته من از دايي بزرگتر هستم و اگر لازم و به صلاح پرسپوليس باشد، با وي تماس خواهم گرفت.

وي در پايان خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: هواداران اين را بدانند كه با جديت كامل به دنبال جذب بازيكنان خوب هستيم و مطمئن باشيد از هيچ تلاشي براي رسيدن به هدفمان دريغ نمي‌كنيم. اميدوارم پس از بازگشت تيم ملي بتوانيم با جذب بازيكنان خوب به هدفمان برسيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)